Druzilla Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Jeg har kjøpt tøfler til kjæresten min og tenke og legge noen sjokoladehjerter i pakka også. Men er litt bekymra for at det bare er sjokoladekuler når han skal pakke opp gaven,at de har smelta. Bekymrer jeg eg uten grunn? 0 Siter
ekte nick Skrevet 21. desember 2011 Skrevet 21. desember 2011 Ville ihvertfall puttet dem inni en gjennomsiktig plastpose for sikkerhets skyld. 0 Siter
Druzilla Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Skrevet 21. desember 2011 Ville ihvertfall puttet dem inni en gjennomsiktig plastpose for sikkerhets skyld. De var pakket inn da jeg kjøpte dem da,men de kan vel smelte fordet? 0 Siter
Gjest regnbuene Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Sjokolade smelter ved ca 32 grader, så det skulle gå bra. 0 Siter
Druzilla Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Skrevet 22. desember 2011 Sjokolade smelter ved ca 32 grader, så det skulle gå bra. Takk 0 Siter
Gondor Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Med mindre du har gulvvarme burde det gå bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.