Gjest Nickløsheletida Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Det skal være en liten blomsterbutikk i torgata i Oslo. Er det noen som vet hva den heter ? 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Der tar du vel feil, tror jeg. Men det er blomsterbutikk på Gunerius tror jeg. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Der tar du vel feil, tror jeg. Men det er blomsterbutikk på Gunerius tror jeg. Nei, jeg tar ikke feil. Det er en liten blomsterbutikk i torggata :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Nei, jeg tar ikke feil. Det er en liten blomsterbutikk i torggata :-) Rosenhagen blomster. Torggata 2. Sa google. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Rosenhagen blomster. Torggata 2. Sa google. Tuuusen takk ;-)) Jeg prøvde å google selv, men fant den ikke. 0 Siter
Bookworm Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Tuuusen takk ;-)) Jeg prøvde å google selv, men fant den ikke. "blomster torggata oslo" - ikke så vanskelig det? 0 Siter
cathlin Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 "blomster torggata oslo" - ikke så vanskelig det? Ikke være så sur, da. 0 Siter
Bookworm Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Ikke være så sur, da. Sur? En opplysning bare... 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 "blomster torggata oslo" - ikke så vanskelig det? Ok, men nå har jeg ihvertfall fått bestilt de blomstene jeg skulle for utsending, så det ordnet seg. Ha en riktig god jul :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Ok, men nå har jeg ihvertfall fått bestilt de blomstene jeg skulle for utsending, så det ordnet seg. Ha en riktig god jul :-) ''Ha en riktig god jul :-)'' Takk, det samme:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Nei, jeg tar ikke feil. Det er en liten blomsterbutikk i torggata :-) Torggata 2, den har jeg aldri sett. Ved siden av HM eller på Glassmagasinet? Nysgjerrig nå altså 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Torggata 2, den har jeg aldri sett. Ved siden av HM eller på Glassmagasinet? Nysgjerrig nå altså Husker ikke om den ligger ved siden av Clas Olsson eller den Rema-butikken som ligger der, men et eller annet sted der ihvertfall. Veldig liten butikk da, så kanskje ikke så lett og legge merke til 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Husker ikke om den ligger ved siden av Clas Olsson eller den Rema-butikken som ligger der, men et eller annet sted der ihvertfall. Veldig liten butikk da, så kanskje ikke så lett og legge merke til Så sprøtt at jeg aldri har sett den, Torggata er liksom handlegata mi når jeg ikke handler her. 0 Siter
Maya Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Vet dessverre ikke hva den heter, men den er kjempesøt, og jeg har handlet mye der ) For de har mye fint, til tross for at den er så liten ) God jul! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.