Flossy Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Kjøpte flere løpere fra Princess til jul i fjor. Etter jul vasket jeg dem og la de bort. Når jeg nå skal stryke dem er det umulig å få de fine Uansett hvor mye jeg stryker,blir brettene der. Etter tips fra noen på butikken har jeg vasket løperne flere ganger fordi de visstnok var fulle av stivelse. Fremdeles umulig å få de fine Noen tips? 0 Siter
Gjest Voria Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Da jeg var liten husker jeg min bestemor hadde en strykespray som inneholdt stivelse. Kanskje det finnes ennå? 0 Siter
fresja Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Regner med du skvetter litt vann på dem, eller bruker dampstrykejern? 0 Siter
Flossy Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Skrevet 22. desember 2011 Regner med du skvetter litt vann på dem, eller bruker dampstrykejern? Det siste jeg har prøvd nå, er å stryke de mens det var lett fuktige, men det hjalp ikke 0 Siter
Flossy Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Skrevet 22. desember 2011 Da jeg var liten husker jeg min bestemor hadde en strykespray som inneholdt stivelse. Kanskje det finnes ennå? Jeg har sånn "Stiff" stivelse på boks. Kanskje jeg skal prøve det? 0 Siter
Gjest Voria Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Jeg har sånn "Stiff" stivelse på boks. Kanskje jeg skal prøve det? Ja gjør det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Damp eller spray på vann før du stryker? Heng dem opp og glatt dem så godt som råd er mens de er våte? 0 Siter
Flossy Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Skrevet 22. desember 2011 Damp eller spray på vann før du stryker? Heng dem opp og glatt dem så godt som råd er mens de er våte? Det er prøvd, men med like dårlig resultat. Begynner å tro jeg er en dårlig husmor som ikke kan stryke... 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. desember 2011 Skrevet 22. desember 2011 Det er prøvd, men med like dårlig resultat. Begynner å tro jeg er en dårlig husmor som ikke kan stryke... ''Det er prøvd, men med like dårlig resultat. Begynner å tro jeg er en dårlig husmor som ikke kan stryke...'' Hvis det er noen trøst så er vi flere... 0 Siter
Flossy Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Skrevet 22. desember 2011 ''Det er prøvd, men med like dårlig resultat. Begynner å tro jeg er en dårlig husmor som ikke kan stryke...'' Hvis det er noen trøst så er vi flere... Takk! Trenger den trøsten nå! Sender deg en juleklem 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Jeg suger på stryking, så jeg sliter veldig. Mitt tips er: Vask dukene med ekstra skylling og lite sentrifuge. Heng dem opp og la dem drypptørke. Bruk mengder av Stiff sin "strykelett"-boks når du stryker, og legg dukene umiddelbart på det bordet de skal ligge. Sett så på ymse pynt på de verste skrukkene. Noen bord hos meg har veldig mye pynt. God jul! 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Jeg suger på stryking, så jeg sliter veldig. Mitt tips er: Vask dukene med ekstra skylling og lite sentrifuge. Heng dem opp og la dem drypptørke. Bruk mengder av Stiff sin "strykelett"-boks når du stryker, og legg dukene umiddelbart på det bordet de skal ligge. Sett så på ymse pynt på de verste skrukkene. Noen bord hos meg har veldig mye pynt. God jul! '' Bruk mengder av Stiff sin "strykelett"-boks når du stryker,'' Noterer "Husk strykestivelsen!" på huskelista til senere i dag... 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 '' Bruk mengder av Stiff sin "strykelett"-boks når du stryker,'' Noterer "Husk strykestivelsen!" på huskelista til senere i dag... Nei, ikke stivelsen - men den som heter strykelett! Viktig forskjell - med stivelsen får du bare enda mer markerte skrukker som faen ta meg ALDRI går bort! Grrrrr! 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Nei, ikke stivelsen - men den som heter strykelett! Viktig forskjell - med stivelsen får du bare enda mer markerte skrukker som faen ta meg ALDRI går bort! Grrrrr! *stryker over på lista igjen* Takk for korrigering! 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 *stryker over på lista igjen* Takk for korrigering! Puh, var redd du allerede hadde kjøpt, og nå sto og forbannet meg opp og ned i mente...! ;-) 0 Siter
puttelulle Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Har samme problem!!! Men jeg vasket dem, lot dem henge litt og dryppe av seg det meste, og strøk dem mens de var våte... Litt skrukker enda, men adskillig bedre enn før! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.