Bookworm Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10024968 Hvem, hvem, hvem?? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Vi ønsker ikke denne typen spekulasjoner på doktoronline.no. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Og det er helt greit å være nysgjerrig for deg nå. Men jeg ble kritisert av deg fordi je lurte på hva som var i pilleboksen. Snakker om å gasse seg i andres elendighet. Godt Webmaster stoppet deg. 0 Siter
Bookworm Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Skrevet 23. desember 2011 Vi ønsker ikke denne typen spekulasjoner på doktoronline.no. Neeei, for det har vi jo aldri sett her inne før... 0 Siter
Bookworm Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Skrevet 23. desember 2011 Og det er helt greit å være nysgjerrig for deg nå. Men jeg ble kritisert av deg fordi je lurte på hva som var i pilleboksen. Snakker om å gasse seg i andres elendighet. Godt Webmaster stoppet deg. har ikke noe mer å si til deg jeg... 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Det er vel en julenøtt vil jeg tro;) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 har ikke noe mer å si til deg jeg... Tja, beklager ser ut til å være vanskelig for deg å si. Samt se at du møter deg selv i døra uten å være klar over det i fet hele yatt. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Neeei, for det har vi jo aldri sett her inne før... Dersom det er vanskelig for deg å forholde deg til våre oppfordringer, så finnes det jo andre nettsider hvor du kan poste dine innlegg. 0 Siter
Bookworm Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Skrevet 23. desember 2011 Dersom det er vanskelig for deg å forholde deg til våre oppfordringer, så finnes det jo andre nettsider hvor du kan poste dine innlegg. Ærlig talt så er vel dette en maktteknikk du som webmaster bør være for profesjonell til å utføre? Jeg har ikke postet ett eneste nytt spørsmål om dette etter ditt innlegg, så jeg har vel forholdt meg til oppfordringen, eller? At du ikke har slettet det, er ikke min feil... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 ''Hvem, hvem, hvem??'' Lov å være nysgjerrig, Bookworm, men vi har ikke lov å legge navn her! Har du helt glemt det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.