Gjest togli Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Mine to yngste får slalom/snowboardklær (bukse og jakke) og min eldste får nye klær fra Vero Moda:) Det morsomme er at jeg kjøpte en pudderrosa genser til henne på Vero Moda, og uka etter gikk vi to inn i samme butikk.. Hun strena rett bort til genseren jeg hadde kjøpt og sa: "Åh, denne var dritlekker, mamma!" 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Har ett barn og han får klær og ny mus til lap topen. 0 Siter
Bookworm Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Iphone, digital bilderamme, makro- og telelinse til kamera+minifotostudio, klær og en hel masse småting... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Iskremmaskin, strikkajakke, mobiltelefon og skistaver. Fordelt på 2 barn. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Hmmm, jeg kjenner at jeg får dårlig samvittighet fordi jeg ser her at han får lite ifh barna til de andre i tråden Det er jo ikke pakkene som teller, men så er det litt det alikevel på en måte...jeg burde ha kjøpt mer kjenner jeg nå. Han er enebarn så det står ikke på økonomien...æsj...nå ble jeg litt uggen. 0 Siter
Bookworm Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Hmmm, jeg kjenner at jeg får dårlig samvittighet fordi jeg ser her at han får lite ifh barna til de andre i tråden Det er jo ikke pakkene som teller, men så er det litt det alikevel på en måte...jeg burde ha kjøpt mer kjenner jeg nå. Han er enebarn så det står ikke på økonomien...æsj...nå ble jeg litt uggen. Gutten din vet jo ikke hva barna våre får, så det tenker han nok ikke over. For vår del er det ofte slik at vi ser behov (ønsker) dukke opp i løpet av året (fra bursdagen), men vi ønsker ikke å kjøpe alt i tide og utide, derfor samles det oftes opp til jul og bursdag... Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet fordi du har kjøpt mindre enn andre har. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Hmmm, jeg kjenner at jeg får dårlig samvittighet fordi jeg ser her at han får lite ifh barna til de andre i tråden Det er jo ikke pakkene som teller, men så er det litt det alikevel på en måte...jeg burde ha kjøpt mer kjenner jeg nå. Han er enebarn så det står ikke på økonomien...æsj...nå ble jeg litt uggen. Klær og mus til laptopen er vel bra nok? Sønnen din lærer seg iallefall til ikke å bli bortskjemt;) Mine barn får normalt sett gaver til ca 500 kr hver fra meg og 500 kr hver fra faren.. I år ble det litt mer fordi det var ting de trengte. De er alltid kjempeglade for gavene de får, selv billige gaver fra venner 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Gutten din vet jo ikke hva barna våre får, så det tenker han nok ikke over. For vår del er det ofte slik at vi ser behov (ønsker) dukke opp i løpet av året (fra bursdagen), men vi ønsker ikke å kjøpe alt i tide og utide, derfor samles det oftes opp til jul og bursdag... Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet fordi du har kjøpt mindre enn andre har. Musen til lapen er en wow mus som koster ganske mye,,,nei hu8ff får slå det fra meg. Vi har aldri gitt hverandre masse gaver så det går nok bra, Ellers takk for oppmuntringen 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Klær og mus til laptopen er vel bra nok? Sønnen din lærer seg iallefall til ikke å bli bortskjemt;) Mine barn får normalt sett gaver til ca 500 kr hver fra meg og 500 kr hver fra faren.. I år ble det litt mer fordi det var ting de trengte. De er alltid kjempeglade for gavene de får, selv billige gaver fra venner Ja, han er ikke bortskjemt og det er deilig! Og han blir veldig glad for gavene. Neida, jeg raser ikke avgårde i morgen for å handle. Kjører samme løp som vi er vant til. Ellers takk! 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Klær og mus til laptopen er vel bra nok? Sønnen din lærer seg iallefall til ikke å bli bortskjemt;) Mine barn får normalt sett gaver til ca 500 kr hver fra meg og 500 kr hver fra faren.. I år ble det litt mer fordi det var ting de trengte. De er alltid kjempeglade for gavene de får, selv billige gaver fra venner Altså takk for oppmuntringen! 0 Siter
cathlin Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Iskremmaskin, strikkajakke, mobiltelefon og skistaver. Fordelt på 2 barn. Iskremmaskin. Spennende:-) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Iskremmaskin. Spennende:-) Er det den de har reklamert for på tv i det siste? Den ser så stilig ut! 0 Siter
cathlin Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Er det den de har reklamert for på tv i det siste? Den ser så stilig ut! Ingen anelse, lenge siden jeg har sett på tv. Kjøpte en billig iskremmaskin i sommer, men har ikke brukt den ennå. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Altså takk for oppmuntringen! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Iphone, digital bilderamme, makro- og telelinse til kamera+minifotostudio, klær og en hel masse småting... wow... 0 Siter
Gjest Monicaen Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Hmmm, jeg kjenner at jeg får dårlig samvittighet fordi jeg ser her at han får lite ifh barna til de andre i tråden Det er jo ikke pakkene som teller, men så er det litt det alikevel på en måte...jeg burde ha kjøpt mer kjenner jeg nå. Han er enebarn så det står ikke på økonomien...æsj...nå ble jeg litt uggen. Jeg reagerte på at jeg syns barna i tråden fikk veldig dyre gaver. Det samme så jeg en gang før på dol, da en peron ble trøstet fordi han "bare" gav barna gaver for 1000 kr. Våre barn får noe til maks 500 fra oss foreldrene. Det er det nivået vi bruker å legge oss på. I år ble det f.eks. et PC-spill til 350 kr til eldstemann, mens den yngste fikk Playstationspill til 500. Regner med at begge blir glade og fornøyde. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Iphone, digital bilderamme, makro- og telelinse til kamera+minifotostudio, klær og en hel masse småting... Ja, jeg mistet litt motet jeg altså. Enda tror jeg ikke bokormen egentlig er noe unntak. Uten at jeg vet sikkert da. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Jeg reagerte på at jeg syns barna i tråden fikk veldig dyre gaver. Det samme så jeg en gang før på dol, da en peron ble trøstet fordi han "bare" gav barna gaver for 1000 kr. Våre barn får noe til maks 500 fra oss foreldrene. Det er det nivået vi bruker å legge oss på. I år ble det f.eks. et PC-spill til 350 kr til eldstemann, mens den yngste fikk Playstationspill til 500. Regner med at begge blir glade og fornøyde. Jeg synes det holder med gaver til rundt 500 kr pr barn.... det får da være grenser for hvor dyre vaner barna skal få 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Jeg reagerte på at jeg syns barna i tråden fikk veldig dyre gaver. Det samme så jeg en gang før på dol, da en peron ble trøstet fordi han "bare" gav barna gaver for 1000 kr. Våre barn får noe til maks 500 fra oss foreldrene. Det er det nivået vi bruker å legge oss på. I år ble det f.eks. et PC-spill til 350 kr til eldstemann, mens den yngste fikk Playstationspill til 500. Regner med at begge blir glade og fornøyde. Ja, det tror jeg helt sikkert de blir. Jeg kan jo ikke kjøpe dobbelt opp fordi han er enebarn! 0 Siter
Gjest ufør mamma Skrevet 23. desember 2011 Skrevet 23. desember 2011 Hmmm, jeg kjenner at jeg får dårlig samvittighet fordi jeg ser her at han får lite ifh barna til de andre i tråden Det er jo ikke pakkene som teller, men så er det litt det alikevel på en måte...jeg burde ha kjøpt mer kjenner jeg nå. Han er enebarn så det står ikke på økonomien...æsj...nå ble jeg litt uggen. Her vanker et fotoapparat til 499 kroner fordi det største ønske er å ta bilder av mamman sin. Hvem av oss burde glede oss mest? Jeg fordi barnet elsker meg? Eller barnet fordi det får sitt ønske mange bilder av mamman sin oppfylt? Til Julenissen skrev barnet i år: "Takk for presanger. Du er nummer to på listen over verdens snilleste. Mamma er nummer en. Glad i deg". Kan jeg få bedre presang? Jeg skulle kjøpt verden til barnet om jeg hadde mye penger. Men det har jeg ikke. Jeg har valgt en presang til barnet mitt. Og fordel 400 kroner mellom Frelsesarmeen og SOS barnebyer. Kjærlighet koster ikke penger. Det er den beste gaven man kan få og gi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.