Gjest ecb Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Jeg skriver blogg på norsk. I dag dukket det opp fem svar på bloggen på engelsk. Har aldri før mottatt svar på engelsk. Alle sammen var kommentarer som skrøt hemningsløst av bloggen min. Det var bare det at de ikke kunne relateres direkte til noe konkret i de aktuelle artiklene. To av svarene kom fra personer med ulike epostadresser og helt like ip-adresser. Er alt sammen spam? 0 Siter
Gjest spammmmmmmm Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Var det noen link? Mange som skriver i blogger for å lokke folk til sin side. Ble så irritert på en dame som skrøt så hemningsløst av bloggen min, for så å skrive et nytt innlegg rett under, forresten så vil jeg bare tipse deg om bla bla bla og link til siden... Så senere at hun hadde skrevet nøyaktig det samme til flere som hun hadde funnet i min blogg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.