Gjest Civilist Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Jeg har aldri smakt det før jeg. Skal i dag til pinnekjøttet. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Ja, men syns huske jeg syns det var skarpt de første gangene jeg drakk det. Hvilken type har du kjøpt da? I dag er det mange å velge mellom, og mange av dem er riktig så runde og gode på smak 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Jeg liker det i hvert fall, men den må være gul og rund i smaken. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Nei, jeg klarer det ikke. Alt for sterkt. 0 Siter
Gjest Civilist Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Ja, men syns huske jeg syns det var skarpt de første gangene jeg drakk det. Hvilken type har du kjøpt da? I dag er det mange å velge mellom, og mange av dem er riktig så runde og gode på smak Har kjøpt Løiten Linie. Den vant testen her: http://www.klikk.no/mat/drikke/article369351.ece 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Njaa har jeg begynnende vondt i halsen kan jeg ta et lite glass,men ellers smaker det pyton hehe.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Nei, jeg liker ikke akevitt. Har prøvd det flere ganger, men nå takker jeg nei hvis noen spør, bare bortkastede dyre dråper på meg ;-) Jeg er veldig glad i pinnekjøtt, men spiser det altså uten akevitt til. 0 Siter
Babette Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Ja, jeg elsker akevitt, og det er et must til julemat. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Nei, jeg liker ikke akevitt. Har prøvd det flere ganger, men nå takker jeg nei hvis noen spør, bare bortkastede dyre dråper på meg ;-) Jeg er veldig glad i pinnekjøtt, men spiser det altså uten akevitt til. Jeg liker heller ikke akevitt, og jeg er heller ikke så veldig glad i juleøl. I år skal jeg forsøke meg på hvitvin til pinnekjøttet 2. juledag - etter anbefaling fra Hellstrøm på tv. 0 Siter
Gjest Ikke aquevit her :) Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Nei Liker ikke aquevit eller andre slike små bomber Det jeg drikker skal være i lange eller større glass 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Jeg liker heller ikke akevitt, og jeg er heller ikke så veldig glad i juleøl. I år skal jeg forsøke meg på hvitvin til pinnekjøttet 2. juledag - etter anbefaling fra Hellstrøm på tv. Hvitvin? Det hørtes spesielt ut, men det blri sikkert godt. Jeg er veldig glad i juleøl :-) Men her hos svigers er vi avholds. Helt greit det, så kan vi glede oss til noen glass vin når vi kommer hjem. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Huff nei. Jeg får vondt hodet bare av tanken. og jeg har smakt flere ganger, og drukket et helt lite glass ved et par anledninger. 0 Siter
laban Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Jeg liker vanligvis ikke noe som er så sterkt. Drikker aldri brunt brennevin. Dessuten tar jeg ikke sjansen. Jeg har sett så mange normale, oppegående mennesker (stort sett kolleger og kunder i jobbsammenheng) gå fullstendig på trynet (f.eks. bli dritings foran sjefen) pga. øl og akevitt. Så jeg har bestemt meg for at jeg ikke liker det, uten å prøve. Jeg er veldig glad i vin og en del andre ting, men ikke i øl og ikke i akevitt. 0 Siter
morsan Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Ja, jeg liker det. Synes gammel Oppland er best til julemat. Og så drikker jeg alkoholfritt juleøl ved siden av :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.