Gjest Bonia Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Det har jeg gjort en gang. Var koselig det. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Feirer og feirer... Er alene nå og surrer som de fleste andre dagene. Gjør det jeg har lyst til. 0 Siter
Gjest Bonia Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Feirer og feirer... Er alene nå og surrer som de fleste andre dagene. Gjør det jeg har lyst til. Så du er alene på julaftenen? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Så du er alene på julaftenen? Ja, jeg er alene. Etter eget valg, dvs dette er mye bedre enn alternativet (familie"kos").. 0 Siter
Gjest Bonia Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Ja, jeg er alene. Etter eget valg, dvs dette er mye bedre enn alternativet (familie"kos").. Du liker best å være alene fremfor å være sammen med din familie? Det var trist å høre. 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Du liker best å være alene fremfor å være sammen med din familie? Det var trist å høre. Har ingen familie.DVS mine sønner på 26 og 28 er hos mor.I steden for å krangle lar jeg de gjøre som de altid har gjort (20 år i 2012) Var gift fra 82-92.Det er vanskelig å være syk mann når man ser stor og sterk ut.Angst er verst.Ingen forstår hvor ille det kan være. Blir det for ille får jeg dope meg.Har medisiner for 3 mnd. 0 Siter
ekte nick Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Har ingen familie.DVS mine sønner på 26 og 28 er hos mor.I steden for å krangle lar jeg de gjøre som de altid har gjort (20 år i 2012) Var gift fra 82-92.Det er vanskelig å være syk mann når man ser stor og sterk ut.Angst er verst.Ingen forstår hvor ille det kan være. Blir det for ille får jeg dope meg.Har medisiner for 3 mnd. Det arrangeres mange steder alternativ julefeiring for folk som er alene. Har du undersøkt der hvor du bor? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Det arrangeres mange steder alternativ julefeiring for folk som er alene. Har du undersøkt der hvor du bor? Nå har jeg feiret med dattera mi og naboen men de julearrangentene som er rundt her kommer jeg uansett ikke inn på. 0 Siter
Gjest Noen ganger alene men ikke ensom Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Jeg har også gjort det, flere ganger. Og det er like "vellykket" hver gang Det blir vel litt hva en gjør det til tror jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.