Gjest priskonkurranse Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Jeg bestilte to eksemplarer av en bok, og har fått beskjed om at den er kommet til bokhandelen. Men i mellomtiden har jeg oppdaget at den selges for en tredjedel av prisen et annet sted. Er jeg bundet av bestillingen, eller kan jeg bare ringe og si at jeg ikke ønsker bøkene likevel? Eller bare la være å hente dem...? De kan jo sikkert få solgt dem til noen andre? 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Du får høre med dem. Er boken lett å selge, så kan det være de lar deg slippe å kjøpe dem. Men om den er litt "sær", så må du nok ta den. 0 Siter
Gjest priskonkurranse Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Du får høre med dem. Er boken lett å selge, så kan det være de lar deg slippe å kjøpe dem. Men om den er litt "sær", så må du nok ta den. Men er det ikke slik at de kan returnere den til forlaget da? 0 Siter
Gjest driver butikk selv Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Nei, du er ikke det. 0 Siter
Gjest priskonkurranse Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Nei, du er ikke det. Takk for det. Hva skal jeg si til butikken da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Takk for det. Hva skal jeg si til butikken da? Si som sant er - at du fant den mye rimeligere et annet sted og kjøpte den der istedet. 0 Siter
Franzeska Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 I disse juletider er som regel bokhandlerne veldig greie ift ting som har med bytting o.l å gjøre. Jeg ville sagt at du fikk boka i gave til jul og derfor ikke trengte den likevel. Antagelig slepper du unna med det. I verste fall så må du betale 30-50 kr i retur porto. Verre er det ikke. Jeg ville ihvertfall ikke bare latt være å møte opp. Det er bare slemt og et stort irritasjonsmoment. 0 Siter
Gjest priskonkurranse Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 I disse juletider er som regel bokhandlerne veldig greie ift ting som har med bytting o.l å gjøre. Jeg ville sagt at du fikk boka i gave til jul og derfor ikke trengte den likevel. Antagelig slepper du unna med det. I verste fall så må du betale 30-50 kr i retur porto. Verre er det ikke. Jeg ville ihvertfall ikke bare latt være å møte opp. Det er bare slemt og et stort irritasjonsmoment. Jeg bestilte jo to eksemplarer av boka, så det høres litt rart ut.... Jeg tenkte jeg skulle bare ringe og si fra. 0 Siter
Franzeska Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Jeg bestilte jo to eksemplarer av boka, så det høres litt rart ut.... Jeg tenkte jeg skulle bare ringe og si fra. Ja, det er litt mindre skummelt å ringe enn å møte dem face to face! Håper det ordner seg! 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Men er det ikke slik at de kan returnere den til forlaget da? Det vet jeg ikke. Men jeg har spurt i bokhandler om de kunne ta inn en bok jeg ønsket å titte på før jeg kjøpte den.Og det ville de ikke, fordi boken var så spesiell at de ikke regnet med å kunne selge dn til andre hvis jeg bestemte meg for å ikke kjøpe. 0 Siter
Gjest driver butikk selv Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Takk for det. Hva skal jeg si til butikken da? Trenger du å gi en grunn? Jeg forventer ikke det av kundene mine. Om de ringer og sier i fra, så er jeg faktisk glad for at de gjorde såpass ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.