Bookworm Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Går det bare an å ha deling av innleggene nedover på iPad?? Altså så jeg ikke kan få innlegget ved siden av trådlisten? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Oppdrett på iPad kan du nok tjene gode penger på ;O)) 0 Siter
Gjest Cinnamongirl Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Er det på DOL du mener? Har ikke fått til å lese DOL på Ipaden... 0 Siter
Bookworm Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Skrevet 25. desember 2011 Er det på DOL du mener? Har ikke fått til å lese DOL på Ipaden... Ja, det er DOL jeg mener... jeg kommer inn, får logget på, lest og skrevet innlegg... men det er oppsettet horisonalt vs vertikalt jeg sliter med... 0 Siter
Gjest Cinnamongirl Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Ja, det er DOL jeg mener... jeg kommer inn, får logget på, lest og skrevet innlegg... men det er oppsettet horisonalt vs vertikalt jeg sliter med... Vel da kommer du lengre enn meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.