Tibfib Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Det eneste bra jeg har gjort her i livet er å lage lillebroren din. Så koselig! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Nei, i all verden!!! Fy, så slemt sagt av far :-( 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Herregud. Prøv ikke å bry deg om ham - han er en stut. Er det ingen som sier fra til ham når han sier sånt? 0 Siter
Gjest vcxg Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Har hørt tilsvarende fra min far. Det er kvalmende. Men sier mest om dem at de kan si sånt. 0 Siter
Tibfib Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Skrevet 26. desember 2011 Herregud. Prøv ikke å bry deg om ham - han er en stut. Er det ingen som sier fra til ham når han sier sånt? Pleier ikke bry meg om at han aldri har stort til overs for meg men så har det ikke kommet ut i ord før heller.. Svir litt. Var ingen andre der da han sa det.. 0 Siter
Tibfib Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Skrevet 26. desember 2011 Nei, i all verden!!! Fy, så slemt sagt av far :-( Jepp... 0 Siter
Tibfib Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Skrevet 26. desember 2011 Stygt sagt... Synes det jeg og.. 0 Siter
Tibfib Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Skrevet 26. desember 2011 Har hørt tilsvarende fra min far. Det er kvalmende. Men sier mest om dem at de kan si sånt. Jeg har levd fint med en mer eller mindre fraværende far som jeg har sett noen ganger i året pga pliktfølelse fra hans side. Han hadde ikke trengt å understreke hvor lite han setter pris på meg for det vet jeg. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Det er noe av det slemmeste jeg har hørt. Klem! 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 For en forbanna dust han er. Skulle hatt et skikkelig tupp i skinneleggen, i det minste. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 teiting. det er jo tydelig han ønsker å såre deg. Hvorfor vet bare han selv, men noe som er sikkert er at du er for mye verdt til at du skal la slike kommentarer ødelegge for deg, så egentlig er han ikke noe å bruke tid og energi på. hev deg over det. Og blås en lang masj i hele fyren. Du trenger ham ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.