Gjest Lei av smerter Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Jeg har vært plaget med.hodepine og nakke/skuldre smerter siden i sommer. De siste mnd har jeg også fått smerter nedover armen. Legen fant ikke noe ved å klemme på nakken så jeg ble henvist til mr. I dag når jeg stod opp fikk jeg ikke til å snu hodet. Det var så vondt. Er bedre no. Har time til fastlege på fredag. Er redd for at mr bildene ikke viser noe. For da vet jeg ikke hvor jeg skal få hjelp 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Hva med utreding på en smerteklinikk? Det gjør de noen plasser når folk er full i smerter. 0 Siter
frosken Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Har du gått til fysioterapeut og fått instruksjon i f.eks. "slyngetrening"? 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Da kan fysioterapi hjelpe deg 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Jeg synes det høres ut som muskelsmerter. Det er vondt, men ikke farlig. Ikke vises det på mr heller. Fysioterapi kan hjelpe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.