cathlin Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Er det noen som har smakt hvetegress? 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Skrevet 27. desember 2011 Ja :-) Hvordan smakte det? Jeg vurderer å kjøpe en boks fordi det ser så sunt ut. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Hvordan smakte det? Jeg vurderer å kjøpe en boks fordi det ser så sunt ut. Helt ok. Langt bedre enn vanlig gress. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Skrevet 27. desember 2011 Helt ok. Langt bedre enn vanlig gress. Godt. 0 Siter
morsan Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Helt ok. Langt bedre enn vanlig gress. ''Langt bedre enn vanlig gress'' Mye å gå på, m.a.o. 0 Siter
tonie Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Aldri hørt om, men hvis det ser sunt ut bør jeg kanskje ha litt hvetegress å se på 0 Siter
frosken Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Er det sånn grønn guffe som serveres som juice? Jeg synes i såfall det smaker pyton... 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Skrevet 27. desember 2011 Er det sånn grønn guffe som serveres som juice? Jeg synes i såfall det smaker pyton... Jepp. Håper jeg liker pytonsmaken, for nå har jeg bestilt en boks. (Det er supersunt). 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Skrevet 27. desember 2011 Aldri hørt om, men hvis det ser sunt ut bør jeg kanskje ha litt hvetegress å se på Jeg kan legge det ut på nett når jeg får det, så kan du se på det, og se om det har noen virkning;-) 0 Siter
frosken Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 Jepp. Håper jeg liker pytonsmaken, for nå har jeg bestilt en boks. (Det er supersunt). Du får avlevere rapport når du har smakt på det. Siden det er noe på boks, så skal du vel ikke lage sånn grønn ekkel juice av det? 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 For en del år siden drakk jeg en hel del hvetegressaft. Skulle være bra for alt:-) Presset gresset til saft/juice selv. Smaken kvalm og fryktelig. 0 Siter
cathlin Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Skrevet 28. desember 2011 Du får avlevere rapport når du har smakt på det. Siden det er noe på boks, så skal du vel ikke lage sånn grønn ekkel juice av det? Joda, da skal jeg lage grønn juice:-) Jeg tror det blir bra og at jeg kommer til å like det!:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Skrevet 28. desember 2011 For en del år siden drakk jeg en hel del hvetegressaft. Skulle være bra for alt:-) Presset gresset til saft/juice selv. Smaken kvalm og fryktelig. Javel. Men, kan det være verre enn tran? Jeg tar ikke tran, altså, selv om jeg har bestemt meg for å prøve på nytt med tran m/sitronsmak. 0 Siter
tonie Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 Jeg kan legge det ut på nett når jeg får det, så kan du se på det, og se om det har noen virkning;-) Takk snille cathlin:) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 Javel. Men, kan det være verre enn tran? Jeg tar ikke tran, altså, selv om jeg har bestemt meg for å prøve på nytt med tran m/sitronsmak. ''Men, kan det være verre enn tran? '' Ingenting kan være verre enn tran ;-) 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 Du må avlegge rapport når du har smakt på dette. Du får være min forsøkskanin.. 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 Javel. Men, kan det være verre enn tran? Jeg tar ikke tran, altså, selv om jeg har bestemt meg for å prøve på nytt med tran m/sitronsmak. Nei for all del, tran er verre.-) Hvetegress drakk jeg en liten sluk eller to av om gangen. det hadde ikke gått med tran, grøsser:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Skrevet 28. desember 2011 Du må avlegge rapport når du har smakt på dette. Du får være min forsøkskanin.. Gleder meg til å begynne å gresse. 0 Siter
mrxx Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 Javel. Men, kan det være verre enn tran? Jeg tar ikke tran, altså, selv om jeg har bestemt meg for å prøve på nytt med tran m/sitronsmak. Tran med citronsmak er faktisk ikke så ille, den bør du prøve. Jeg synes den nesten er god og kan rulle tranen i munnen før jeg svelger:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.