EnolaGay Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 http://www.testforstress.dk/?gclid=CLGzya3Noq0CFc5YmAodDB33mw Jaggu meg. Her finnes tester for alt og folk som tjener penger på det. Jeg tror at dette ikke er så lurt/har noe for seg. Men mulig jeg tar feil. Hva sier dolere og NHD? 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Personlig synes jeg ikke man skal styre med sånne tester på egenhånd. Kortisolnivåer kan riktig nok si noe om stress, men jeg mener man bør ha med seg en lege bak slike tester for at resultatene skal kunne tolkes mest mulig faglig. Et enda viktigere aspekt er at stress er stress egentlig. Med mindre man absolutt ikke finner noen fysisk grunn til å teste hormonnivåer, ser jeg det som mer hensiktsmessig å komme det psykiske bak stresset til livs. Fokus på hvordan man kan redusere stressfaktorer og på hvordan man best mulig kan mestre mye stress. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.