Gondor Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Jeg kan anbefale en alkoholfri vin som heter Söhnlein brilliant. Det er en musserende hvitvin og den er kjempegod! Alkoholfri rødvin synes jeg er helt mislykket. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Alkoholfri vin er fullstendig meningsløst. Da drikker jeg MYE heller Farris eller vann til maten! 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Jeg drikker aldri alkoholfri vin. Den er aldri god. Det er mye bedre å drikke vann. 0 Siter
Gjest skååååååååååååål! Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Det blir Coca Cola her :-) Tilbud på Coop Obs Hypermarked til 10 kr for 1.5 liter, kjøpte fire vi, så her skal det drekkast! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Alkoholfri vin er helt uaktuelt for meg. Hvis jeg holder det alkoholfritt, drikker jeg med glede Farris eller San Pellegrino - eller vann, rett og slett. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Har til gode å smake god alkoholfri vin, og drikker mye heller Farris eller Cola, sistnevnte ikke til mat. 0 Siter
Angustia Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 ''Jeg kan anbefale en alkoholfri vin som heter Söhnlein brilliant. Det er en musserende hvitvin og den er kjempegod!'' Takk for tips, det skal jeg prøve! Vi har alltid en alkoholfri nyttårsaften pga barn, men pleier å sprette og dele en flaske musserende ved midnatt. Alternativet ditt er supert for sjåfører også ''Alkoholfri rødvin synes jeg er helt mislykket.'' Ikke sant? Mulig jeg er heilt forutinntatt, men har til gode å smake en _god_ alkoholfri rødvin.. Da er Farris eller Pepsi Max bedre, hehe ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.