Gjest Hulderen Skrevet 31. desember 2011 Skrevet 31. desember 2011 Nei, det har jeg ikke. Vi har råd, men prioriterer det ikke. 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 31. desember 2011 Skrevet 31. desember 2011 Jeg liker ikke fyrverkeri. Men vi har kjøpt litt pga tenåringene. 0 Siter
Babette Skrevet 31. desember 2011 Skrevet 31. desember 2011 Nei, jeg har ALDRI kjøpt noen form for fyrverkeri og kommer aldri til å gjøre det. Har alltid vært motstander, dette av flere grunner: Det er idiotisk å bruke penger på. Mange blir skadet av uvettig bruk. Hunder og katter blir redde av smellene. 0 Siter
Franzeska Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Nei, jeg har ALDRI kjøpt noen form for fyrverkeri og kommer aldri til å gjøre det. Har alltid vært motstander, dette av flere grunner: Det er idiotisk å bruke penger på. Mange blir skadet av uvettig bruk. Hunder og katter blir redde av smellene. Enig med du ang fyrverkeri! Blir dårlig hver nyttårsaften med tanke på alle millionene som blir skutt opp i lufte og som bare varer noen sekunder om gangen :-( Liker heller ikke det faktum at fyrverkeri kan assosieres til skytevåpen og krig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.