Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra tråden "Førerkort og hovne leger" på psykiatri:

''Hadde du vært her skulle du fått en kule i panna!''

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Skrevet

Har allerede sendt link til denne tråden til webmaster...

Skrevet

Pføy, det hadde jeg aldeles ikke, jeg hadde jo sendt helt feil link...

Gjest Rister på hodet
Skrevet

Trådstarter skulle selvsagt ikke ha skrevet det til deg. Men du ser at h*n er veldig opprørt, så hvorfor går du inn for å provosere? Ikke har du "enhver forutsetning" til å forstå trådstrters siuasjon heller, som du så arrogant hevder i tråden.

Jeg skjønner ikke hva du tror du oppnår med å være så krass. Litt forståelse hadde vært bedre.

Skrevet

Trådstarter skulle selvsagt ikke ha skrevet det til deg. Men du ser at h*n er veldig opprørt, så hvorfor går du inn for å provosere? Ikke har du "enhver forutsetning" til å forstå trådstrters siuasjon heller, som du så arrogant hevder i tråden.

Jeg skjønner ikke hva du tror du oppnår med å være så krass. Litt forståelse hadde vært bedre.

Krass, eller realistisk - nå kan mye sies om svarene man kan risikere å få her inne, men denne gangen var ingen av dem over streken!

Skrevet

Har allerede sendt link til denne tråden til webmaster...

Er det ikke en bedre løsning at du og din nett-psyko venn holder dere på det lukkede private forumet deres, hvor dere kan slette, hesje og herje så mye dere bare vil i fred og ro?

Annonse

Skrevet

Er det ikke en bedre løsning at du og din nett-psyko venn holder dere på det lukkede private forumet deres, hvor dere kan slette, hesje og herje så mye dere bare vil i fred og ro?

Kjære vene, jeg er sjelden eller aldri involvert i diskusjoner hvor du eller Sør deltar, så dette er et spark under beltestedet.

Selv om jeg er enig med Sør i akkurat denne saken, sier ikke det noe som helst om mitt syn på noe som helt annet. Du kunne jo være såpass voksen at du så sak og ikke person?

Persille1365381127
Skrevet

Kjære vene, jeg er sjelden eller aldri involvert i diskusjoner hvor du eller Sør deltar, så dette er et spark under beltestedet.

Selv om jeg er enig med Sør i akkurat denne saken, sier ikke det noe som helst om mitt syn på noe som helt annet. Du kunne jo være såpass voksen at du så sak og ikke person?

Du er så tullete, Bookworm :)

Skrevet

Hæ?

Skrevet

Du er så tullete, Bookworm :)

Den skulle hit... hæ?

Persille1365381127
Skrevet

Den skulle hit... hæ?

Jepp.

Ref.:

''Du kunne jo være såpass voksen at du så sak og ikke person?''

Tullete forslag, det ville jo slått all luften ut av hele konseptet deres ;)

Skrevet

Jepp.

Ref.:

''Du kunne jo være såpass voksen at du så sak og ikke person?''

Tullete forslag, det ville jo slått all luften ut av hele konseptet deres ;)

*klasker meg i pannen*

Selvfølgelig - jeg burda ha forstått hva du mente;-)

Gjest Nord og ned.
Skrevet

*klasker meg i pannen*

Er det så forbasket kjedelig på det private forumet deres at det er nødvendig å bedrive innholdsløst pjatte-chatting også her?

Annonse

Skrevet

Er det så forbasket kjedelig på det private forumet deres at det er nødvendig å bedrive innholdsløst pjatte-chatting også her?

Bla bla bla...

Persille1365381127
Skrevet

*klasker meg i pannen*

Ser du, nå er du både tullete og teit :P

Skrevet

Ser du, nå er du både tullete og teit :P

TT:-)

• 4 uker senere...
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det forsvarer overhodet ikke uttalelsen uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...