Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"Re: Ensomheten.2012

Bare et spørsmål til Bella Dotte:

Jeg har ikke hørt om før, at man kan ha to psykologer samtidig. Det var interessant. Er det slik at fastlegen har gitt henvisning til begge samtidig?

Blir det dekket av trygdkassen (refusjon) for begge? NAV er jo ofte litt firkantet.

Jeg spør bare fordi jeg er positivt nysgjerrig på hvordan det gjøres.–

"dobbelt opp og begge deler"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374395-klage-p%C3%A5-bella-dotte-og-doobd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Persille1365381127

Seriøst?

Dersom det er sånn at du eier trådene dine, og man ikke får lov til å komme med innspill til de som svarer deg - så må du opplyse om det i hovedinnlegget. Det blir fint lite diskusjon om man bare skal forholde seg til dine "jeg har katt"-opplysninger i alle trådene du starter....

Seriøst?

Dersom det er sånn at du eier trådene dine, og man ikke får lov til å komme med innspill til de som svarer deg - så må du opplyse om det i hovedinnlegget. Det blir fint lite diskusjon om man bare skal forholde seg til dine "jeg har katt"-opplysninger i alle trådene du starter....

Tror jeg snakket om det å være ensom i jula og ellers i året.Jeg startet ikke med ¨å diskurete hvilke kjæledyr som var best eller hvor mange psykologer man kunne ha.

Den var mest rettet til BD og DOOBD

Annonse

Det er vanskelig å forstå hva du mener er kritikkverdig.

Min trå handler om ensomhet.Hva har 2 psykologer å gjøre med ensomhet?

Katter og smådyr,ja ne hvor mange psykologer man skal ha passer vel best i psykiatri og ikke i åpent eller i min tråd om ensomheten i 2012?

Det er jo DOOBD som stiller spørsmålet til BD!

Persille1365381127

Tror jeg snakket om det å være ensom i jula og ellers i året.Jeg startet ikke med ¨å diskurete hvilke kjæledyr som var best eller hvor mange psykologer man kunne ha.

Den var mest rettet til BD og DOOBD

Men hva du startet med er ikke relevant. Så lenge noen svarer deg noe som igjen kan besvares av andre - så er det helt greit å gjøre det.

Du skrev om å være ensom, en annen svarte deg at h*n ville ha hamster mot ensomheten, og vedkommende fikk til svar at et annet dyr ville egnet seg bedre, osv.

Det er helt innenfor området du startet diskusjonen på.

Og det er ikke sånn at en tråd ikke kan utvikle seg til et annet tema, selv om det ikke er det du opprinnelig startet med. Dette er jo et forum, ikke en blogg.

Gjest Moderator

Min trå handler om ensomhet.Hva har 2 psykologer å gjøre med ensomhet?

Katter og smådyr,ja ne hvor mange psykologer man skal ha passer vel best i psykiatri og ikke i åpent eller i min tråd om ensomheten i 2012?

Det er jo DOOBD som stiller spørsmålet til BD!

Så lenge noen ikke bevisst går inn for å "sabotere" en tråd, anser vi det helt greit at flere temaer blir diskutert i samme tråd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...