Gå til innhold

Du ville ikke at jeg skulle få kreditten nei?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hæ? Kreditten? Skjønner ikke hva du mener...

Tipper en eller annen skrev et spørsmål og undertegnet med fullt navn, og så tipset Walli webmaster om det. Det har jeg gjort selv mange ganger, men stort sett på e-post.

Men hvis Walli la inn tipset her, med link til innlegget, slettet antakelig webmaster tipsmeldingen etterpå. Det er jo ikke så urimelig, for poenget er jo å ikke sette mer fokus på "probleminnlegg" enn høyst nødvendig.

Imidlertid ser det ut til at Walli ønsker å tolke slettingen som manglende "kred" (anerkjennelse) for tipset, noe jeg tror er en misforståelse.

Med forbehold om at jeg bare gjetter, jeg så verken innlegget eller Wallis melding.

Tipper en eller annen skrev et spørsmål og undertegnet med fullt navn, og så tipset Walli webmaster om det. Det har jeg gjort selv mange ganger, men stort sett på e-post.

Men hvis Walli la inn tipset her, med link til innlegget, slettet antakelig webmaster tipsmeldingen etterpå. Det er jo ikke så urimelig, for poenget er jo å ikke sette mer fokus på "probleminnlegg" enn høyst nødvendig.

Imidlertid ser det ut til at Walli ønsker å tolke slettingen som manglende "kred" (anerkjennelse) for tipset, noe jeg tror er en misforståelse.

Med forbehold om at jeg bare gjetter, jeg så verken innlegget eller Wallis melding.

Jojo, jeg forsto jo saken da, jeg forsto bare ikke viktigheten av å ønske seg kred for det;-)

Annonse

Det er muligens et hemmelig poeng- eller stjernesystem her, som vi ikke kjenner til :-)

Aha, der har vi det:-)

Jeg er nok utelatt fra det poengsystemet, eller i hvert fall havnet på en solid minusside - webmaster liker meg ikke lenger....

Gjest Elextra

Jeg er nok utelatt fra det poengsystemet, eller i hvert fall havnet på en solid minusside - webmaster liker meg ikke lenger....

Webmaster er nok antakelig flere enn én, så om du har havnet i unåde hos en av dem er det fortsatt håp! :P

Persille1365381127

Liker deg ikke _lenger_? Har du egentlig noengang vært på den liker-listen?

:P

Ta det med ro, du får fortsatt leke med oss som liker deg da :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...