FGT Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Har Breivik autistiske trekk ? En av de syv ( psykiater ) som er med i denne oppnevnte komiteen, (kjenner han selv litt ) nevnte at han kunne se autistiske trekk hos Breivik. Men psykiatri, er vel heller ikke eksakt kunnskap, og vil vel sannsynlig aldri bli det, heller hva ? Eller hva mener andre fagfolk om dette tro? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Enig med deg. Jeg også tror han har Autistiske trekk. 0 Siter
serenity777 Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Jeg tror han har antisosiale trekk og narcisisstisk personlighetsforstyrrelse. 0 Siter
FGT Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Skrevet 6. januar 2012 Jeg tror han har antisosiale trekk og narcisisstisk personlighetsforstyrrelse. Ja akkurat, ikke psykotisk , altså ? Hvorfor jeg nevner autistiske trekk er nettopp fordi denne psykiateren har hatt mye med mennesker med autisme og gjøre. Men det har selvfølgelig ikke noe med kriminelle handlinger å gjøre, for det har mer med et moralsk spørsmål og gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.