Gjest har rotfylt Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Nå har jeg rotfylt tanna, det gikk supert. Tannlegen var rolig og dyktig. Han fokuserte ikke i det hele tatt av jeg har tannlegeskrekk. Det gjorde ikke vondt i det hele tatt og jeg ble mer og mer rolig. :-) Takk for alle svar til meg i går:-) Men en ting som plager meg og jeg klandrer meg selv for er at han på slutten av timen spurte om han skulle å over-sjekke resten av tenna mine. Jeg sa nei takk, at jeg heller bestilte en ny time for sjekken.. Jeg ville rett og slett ikke ødelegge gleden og stoltheten over at rotfyllinga var unnagjort og gått så supert med beskjed om at jeg kanskje hadde 3-4 andre hull som måtte repareres.. Bør jeg være misfornøyd med megselv som sa "nei takk"? Var dette dumt av meg? Jeg planlegger/skal bestille ny time for øvrig sjekk når jeghar fått mer penger på kontoen i februar.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Det var meget klokt :-) 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Nei, det var smart aa beholde en seier. Bestill time for februar naa, saa er det gjort. Flink du er 0 Siter
Gjest har rotfylt Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Det var meget klokt :-) Takk, nå ble jeg glad :-) 0 Siter
PieLill Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Gratulerer med hel tann og en hyggelig opplevelse hos tannlegen! Vær stolt av deg selv! Synes du viser en solid posjon vilje, mot og dømmekraft. Lykke til med den neste timen! mvh 0 Siter
løvinne71 Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Synes det var helt greit at du sa nei takk! Du hadde fått din dose med tannlege behandling denne dagen, og det er helt greit å gi seg mens leken er god!. Jeg kunne nok gjort det samme selv hvis jeg var i en lignende situasjon. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Jeg ville gjort det samme. Alt til sin tid :-) 0 Siter
Gjest flere synspunkter Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Herlig! Jeg akkurat sånn som deg der! Lurt, synes jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.