Gå til innhold

Liza


nitty-gritty

Anbefalte innlegg

nitty-gritty

Ja, det kan vaere. Det foerste kurset har kun vaert paa det lokale college. SW in den dyre. lille byen; SB.

BSc taes gjennom OU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liza i London

På college er undervisningen så ekstremt avhengig av lokale lærerkrefter.

Jeg tenkte mer på master i counsell. Da kan du vel få tilknytning til universitet? Jeg kjenner denne utdannelsen dårlig bortsett fra Ph.d i klinisk fordi vi har assistant psychologists ansatt. Men cluet for deg må jo være å få ansettelse og så ta master betalt av arbeidsgiver :) Full lønn under studietiden.

Er du medlem av BPS?

Vi er jo nesten naboer, bor i BA området

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nitty-gritty

På college er undervisningen så ekstremt avhengig av lokale lærerkrefter.

Jeg tenkte mer på master i counsell. Da kan du vel få tilknytning til universitet? Jeg kjenner denne utdannelsen dårlig bortsett fra Ph.d i klinisk fordi vi har assistant psychologists ansatt. Men cluet for deg må jo være å få ansettelse og så ta master betalt av arbeidsgiver :) Full lønn under studietiden.

Er du medlem av BPS?

Vi er jo nesten naboer, bor i BA området

Takk for gode tips, men jeg finner ingen MA i counselling, kun doctorate. Det er jo for saa vidt greit. Dessverre ser det ut som ingen av disse programmene er i naerheten. Forutsatt at BPS har en ganske fullstendig oversikt.

Jeg har ikke tatt meg raad til studentmedlemsskap ennaa, men jeg maa vel faa gjort det snart. Har fremdeles 1,5 aar eller mer igjen - avhenger av hvor mye jeg orker ad gangen. Ungene blir heldigvis stoerre etterhvert.

Som du sier er det best aa faa det sponset. Naa oeker jo prisene for all uni. her ogsaa, saa det kan bli vanskelig aa faa til uten stoette.

Hyggelig at vi nesten er naboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Takk for gode tips, men jeg finner ingen MA i counselling, kun doctorate. Det er jo for saa vidt greit. Dessverre ser det ut som ingen av disse programmene er i naerheten. Forutsatt at BPS har en ganske fullstendig oversikt.

Jeg har ikke tatt meg raad til studentmedlemsskap ennaa, men jeg maa vel faa gjort det snart. Har fremdeles 1,5 aar eller mer igjen - avhenger av hvor mye jeg orker ad gangen. Ungene blir heldigvis stoerre etterhvert.

Som du sier er det best aa faa det sponset. Naa oeker jo prisene for all uni. her ogsaa, saa det kan bli vanskelig aa faa til uten stoette.

Hyggelig at vi nesten er naboer :)

Hmm, visste ikke at du ikke kunne ta Master.

Hvorfor ikke gå for doctorate i klinisk da? da får du jo lønn hele tiden. Og jeg er rimelig sikker på at de tilbyr prakiskplasser så nært hjemstedet som mulig Ha en 2:1 og gode attester så kommer du inn.Har forstått at det som teller aller mest (nesten) er søknaden. Det holdes jo egne kurs om det...jeg forsøkte å hjelpe en en gang, men ga opp :(

Hva er nærmeste Uni?

Jeg har forelest flere ganger, hadde det ikke vært morsomt om du satt der og hørte foreleseren snakke om a N......Dol? ( Hvilket jeg faktisk har gjort flere ganger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nitty-gritty

Hmm, visste ikke at du ikke kunne ta Master.

Hvorfor ikke gå for doctorate i klinisk da? da får du jo lønn hele tiden. Og jeg er rimelig sikker på at de tilbyr prakiskplasser så nært hjemstedet som mulig Ha en 2:1 og gode attester så kommer du inn.Har forstått at det som teller aller mest (nesten) er søknaden. Det holdes jo egne kurs om det...jeg forsøkte å hjelpe en en gang, men ga opp :(

Hva er nærmeste Uni?

Jeg har forelest flere ganger, hadde det ikke vært morsomt om du satt der og hørte foreleseren snakke om a N......Dol? ( Hvilket jeg faktisk har gjort flere ganger)

Kom nettopp paa at jeg glemte denne :)

Jeg VIL jo gjerne komme inn paa klinisk, men det er aa faa erfaring som assistant som er vanskelig. Helst skal man jo ogsaa ha bevislig erfaring fra forskning foer den tid ogsaa. Jeg vil noedig flytte unger og samboer rundt i jakten paa disse mulighetene.

Vi har mange universitet i naerheten - Southampton og Bournemouth, for eksempel. Har en del forelesninger paa begge to gjennom OU og synes de er fine :) (SH har vel faktisk to?). Jeg vet Bournemouth generelt er populaer og vanskelig aa komme inn paa.

SH har vel kliniske studier, tror jeg?

Og ja, hadde vaert veldig goey aa hoere en foreleser si det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...