Gjest tuddelidujnta Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Får man sove på Paralgin Forte? Er utmattet pga søvnløshet men har ikke annen medisin enn P Forte i hus... 0 Siter
Gjest czxcvz Skrevet 6. januar 2012 Skrevet 6. januar 2012 Jeg får det i alle fall. Ikke ta for mange så. 0 Siter
Gjest flere synspunkter Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Har hørt at hvis man tar en varm dusj/et varmt bad og deretter går inn i et kaldt rom (stor og plutselig temperaturendring), kan man bli veldig søvning. Ellers blir jeg søvning av noen kalsium-magnesiumtabletter (kosttilskudd). Derfor må jeg alltid ta dem klokka åtte eller senere om kvelden. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Jeg blir hyper av paralgin forte. 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Om du har plager (smerter) så får du sove av det siden smertene blir borte/dempet. Men tror ikke det er så mye verdt som sovemedisin uten at du har smerter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.