PieLill Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 ''...Unicus ble startet opp i 2009, etter en modell fra et dansk selskap som benyttet seg av kombinasjonen Aspergers symptom, autisme og IT. – Jeg ble veldig inspirert av det, og tenkte at det var en fantastisk forretningsidé, og at det hadde vært noe for det norske markedet, sier Johansson-Kjellerød. Selskapet består i dag av elleve personer, hvorav åtte personer har aspergers syndrom.'' http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7944450 0 Siter
Madelenemie Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Hei! Jeg skal kanskje få jobb der når det blir plass. Men dette fordi jeg muligens ville ut i arbeidslivet for ikke å komme for mye bort fra det, men det er fult der. Nå studerer jeg jo, men jeg vurderer å ta i mot tilbudet, det er vanlige jobb og lønnsvilkår, og jeg vil så gjerne få en jobb og helst i en slik bedrift der flere er sosiale litt mer på mine premisser, det ville forenklet det en del. bedriften går med et overskudd nå etter kort tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.