Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Jeg får ikke lest kommentarene på ipaden, bare trådene. Høyre kolonne vil ikke vises om jeg velger å åpne i nytt vindu engang. :(

Hvordan klarer du å få frem innleggene da?

Innleggene kommer ikke til høyre, men under tråden. Deror er det omtrent håpløst å lese i lange tråder på iPad, man scroller seg ihjel.

Innleggene kommer ikke til høyre, men under tråden. Deror er det omtrent håpløst å lese i lange tråder på iPad, man scroller seg ihjel.

Måtte jo selvfølgelig sjekke. Ser nå at innleggene kommer under, har aldri lagt merke til det før. Har ikke falt meg inn at de skulle legge seg der. Fryktelig tungvindt å navigere seg i tråder med en viss lengde da.

Men takk for oppklaringen. :)

Annonse

Gjest Hulderen

Måtte jo selvfølgelig sjekke. Ser nå at innleggene kommer under, har aldri lagt merke til det før. Har ikke falt meg inn at de skulle legge seg der. Fryktelig tungvindt å navigere seg i tråder med en viss lengde da.

Men takk for oppklaringen. :)

Ja, det er tungvint. Det blir til at man er mindre på dol fra iPad. Og hvis man er der, så hopper nn over alle lange tråder. Så bruken påvirkes.

Et tips til: ikke velg 100 nyeste. Velg 25 nyeste, da slipper du så mye scrollng, selv om du mister mye av oversikten.

candyqueen_83

Jeg får ikke lest kommentarene på ipaden, bare trådene. Høyre kolonne vil ikke vises om jeg velger å åpne i nytt vindu engang. :(

Hvordan klarer du å få frem innleggene da?

Når jeg er på DOL på mobilen kommer svarene opp under alle trådene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...