Gjest trooghåp Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 og jeg klarer ikke få fram sorgfølelsen som hører til. Det er akkurat som det ikke har skjedd! alt det er uvirkelig! Vil så gjerne gråte ordentlig ut, men får bare fryktelig vondt i brystet, Kan den reelle sorgen ....kommer senere? er det normalt? 0 Siter
XbellaX Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Det er sorg dette også, bare gi deg selv tid. Kondolerer. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Det er helt normalt. Det finnes ingen "korrekt" sorg. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Hei! Det gikk om jeg ikke husker feil 9 mnd fra min bestemor døde til jeg fikk følelsen med at hun var død, Det var nok når jeg trengte henne og skulle ringe henne, Så du vil nok få følelsen av at vedkommende venn er borte tidsnok Man trenger jo ikke sørge for å sørge. 0 Siter
Gjest trooghåp Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Det er sorg dette også, bare gi deg selv tid. Kondolerer. takk for det 0 Siter
Gjest trooghåp Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Det er helt normalt. Det finnes ingen "korrekt" sorg. takk 0 Siter
Madelenemie Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Hei! Jeg mente ikke noe galt med det jeg skrev, med det smilefjeset, så nå det kunne være upassende, det var mer ment som en oppmuntring så du ikke skulle være lei deg, syns det er vanskelig å skjønne hvordan du har det for har ikke mistet en venn før selv. Kondolerer 0 Siter
frosken Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Det du beskriver _er_ reell sorg. Vi sørger på mange ulike måter og i ulikt "tempo". Kondolerer. 0 Siter
Gjest trooghåp Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Det er sorg dette også, bare gi deg selv tid. Kondolerer. takk 0 Siter
Gjest trooghåp Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Det du beskriver _er_ reell sorg. Vi sørger på mange ulike måter og i ulikt "tempo". Kondolerer. takk 0 Siter
Gjest trooghåp Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Hei! Jeg mente ikke noe galt med det jeg skrev, med det smilefjeset, så nå det kunne være upassende, det var mer ment som en oppmuntring så du ikke skulle være lei deg, syns det er vanskelig å skjønne hvordan du har det for har ikke mistet en venn før selv. Kondolerer takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.