Gjest fint med snø ute Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 som gjør at folk ikke gidder å gi tilbakemeldinger på ting jeg skriver her? Det være seg Webmaster eller andre. Er jeg paranoid, eller bør jeg ta det til etterretning og logge av for godt? (Kanskje du og Web. vet "hvem" jeg har vært fra før av her inne, og synes jeg er en idiot.) Seriøst ment. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Det er kanskje noe med de tema du tar opp. Ikke alt er like interessant fo ralle brukere. Ikke alt er like lett å svare på heller. Jeg må innrømme at jeg begynner å bli rimelig lei alle innleggene om ånder og dess like. Ser ikke at det har noen effekt om jeg svarer eller ikke. 0 Siter
Gjest fint med snø ute Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Det er kanskje noe med de tema du tar opp. Ikke alt er like interessant fo ralle brukere. Ikke alt er like lett å svare på heller. Jeg må innrømme at jeg begynner å bli rimelig lei alle innleggene om ånder og dess like. Ser ikke at det har noen effekt om jeg svarer eller ikke. Ok, takk for tilbakemelding. (Men akkurat når det gjelder det med "ånder og dess like", så skriver ikke jeg så mye om det, da. Bare svarte i en tråd nettopp om emnet. Ellers kan jeg ikke huske at jeg har skrevet noe om det i det hele tatt). Men kanskje du uttalte deg på generelt grunnlag og at det du skrev ikke var myntet på meg spesielt? Jeg velger å tro det. Ha en fin dag! 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Det er kanskje noe med de tema du tar opp. Ikke alt er like interessant fo ralle brukere. Ikke alt er like lett å svare på heller. Jeg må innrømme at jeg begynner å bli rimelig lei alle innleggene om ånder og dess like. Ser ikke at det har noen effekt om jeg svarer eller ikke. ''dess like" unnskyld at jeg blander meg, men hva er det for et uttrykk? Hva betyr det? Aldri hørt det. Er språkinteressert. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 ''dess like" unnskyld at jeg blander meg, men hva er det for et uttrykk? Hva betyr det? Aldri hørt det. Er språkinteressert. "Denslags". 0 Siter
PieLill Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 ''dess like" unnskyld at jeg blander meg, men hva er det for et uttrykk? Hva betyr det? Aldri hørt det. Er språkinteressert. "Dess like" kan også brukes om personer. Uttrykke betyr sånn ca: Av samme slag. Av samme ulla. Lignende. Som har sam holdning og mål som. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.