Gjest UUUbehagelig Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Blir sagt av helsepersonell at jeg muligens har angst. Urolig i kroppen, sliten ,hjertebank..... Hvordan opplever andre det? Og en ting til....blir angst verre ved fullmåne? Hadde det helt fryktelig i går og har merket det tidligere også. Trodde jeg skulle få hjerteinfarkt. 0 Siter
serenity777 Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Hjertebank, katastrofefølelse, følelse att jeg bir kraftløs, puster fort og grunt. Slik opplever jeg det. I begynnelsen trodde jeg att jeg hadde hjertefeil. Så att jeg skulle få epilepsi, så att jeg ikke fikk puste. Angst kan komme i mange varianter. Men de sier nå det er ufarlig 0 Siter
Gjest UUUbehagelig Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Hjertebank, katastrofefølelse, følelse att jeg bir kraftløs, puster fort og grunt. Slik opplever jeg det. I begynnelsen trodde jeg att jeg hadde hjertefeil. Så att jeg skulle få epilepsi, så att jeg ikke fikk puste. Angst kan komme i mange varianter. Men de sier nå det er ufarlig Virka veldig kjent , dessverre. Er det vanlig at angsten kommer brått og varer uker om gangen? Noen råd/medisiner som kan hjelpe? 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Virka veldig kjent , dessverre. Er det vanlig at angsten kommer brått og varer uker om gangen? Noen råd/medisiner som kan hjelpe? Angsten min kan komme brått og vare lenge. Jeg har ikke hjertebank eller åndenød. Men jeg har en grusom følelse i magen og blir veldig redd for å gjøre vanlige ting. Samtidig har jeg grusomme mareritt som sitter i hele dagen og gir meg en kvalmende følelse av død. Jeg har ikke ro ett sekund. Det eneste som hjelper meg er vival. 0 Siter
Gjest gryntgrynt Skrevet 10. januar 2012 Skrevet 10. januar 2012 Virka veldig kjent , dessverre. Er det vanlig at angsten kommer brått og varer uker om gangen? Noen råd/medisiner som kan hjelpe? Benzo, om du ikke har "hang" til rus. Kan hjelpe bare ved å ha de tilgjengelig (du vet at noe raskt kan hjelpe om du må ha hjelp). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.