0oo0 Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Jeg trapper opp Lamictal for bipolar lidelse. Jeg har nettopp øket til 100 mg. Paykiateren mener jeg må opp til 200 mg. Svingningene har helt tydelig blitt mindre. Problemet er at nå er jeg stabilt likegyldig, trøtt og i dårlig humør. Jeg er ikke deprimert, men tiltaksløs. Før medisineringen var jeg enten/ eller. Enten langt nede med selvmordstanker, eller høyt oppe og supereffektiv. Nå er jeg likegyldig, og får ikke gjort noen ting. Huset flyter og regninger hoper seg opp. Det er nesten så jeg savner en hypoman periode. Det kunne trengs nå som så mye har hopet seg opp. Er dette en normal reaksjon på Lamictal under opptrappingsfasen? 0 Siter
Gjest bipolar too Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Sikker på at du ikke er deprimert, men uten tristhetssymptomer. Bare initiativløs og flat, liksom..? 0 Siter
Rosavina Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Tipper du er på vei opp fra din depresjon og at dette er en av de mange stadiene på veien.. Hold ut...det blir bedre :-) I mellomtiden kan du lage en liste over ting som må gjøres og prøve å få gjort ting på listen.. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.