rose23 Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Gårre ann? Ungikk kjærleiksbesøk i dag, men nå har jeg ringt ni personen på rappen og kaklet :-/ Det er tjoho og en million tanker i hodet. Munndiare og happy happy :-) Fikk korreksjon mange ganger på gruppeterapien i dag fordi jeg var så "støyende"... selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å holde meg i selen. Terapeuten ringte fastlegen og de ble enig om at jeg bare var "nyfrelst" etter å ha vært deprimert lenge og ikke skulle ta medisiner. Tidligere har jeg tatt zyprexa og lamictal for å gire ned. Jaiks. Glad i dere Dolere 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Så fint å lese at du har det så bra, supert 0 Siter
rose23 Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Skrevet 11. januar 2012 Så fint å lese at du har det så bra, supert He he. Nå klager jeg på at det går for bra.. 0 Siter
Gjest unngår sykdomsepisoder med medisin Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Hvis du vil beholde kjæresten så er det vel en fordel å unngå sykdomsepisoder. Om du trenger medisiner eller ei får psykiatrien avgjøre i samråd med deg. Syns dette virker som sykdomsatferd, ikke forelskelse og siden du spør her så har du kanskje tenkt det selv og. Tror jeg hadde tatt medisiner mot hypomani/mani om jeg hadde det som deg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Kvitt depresjonen OG forelsket. Det kan en bli litt høy av. Om du blir for høy, kan du en periode redusere litt på Zoloft. 0 Siter
rose23 Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Skrevet 11. januar 2012 Kvitt depresjonen OG forelsket. Det kan en bli litt høy av. Om du blir for høy, kan du en periode redusere litt på Zoloft. He he 0 Siter
Gondor Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Oi. Her går det unna! Blir helt sliten av å høre på deg. :-) Lykke til med kjærleiken! Heldiggrisen....... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.