Gjest huskerikke Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Skrev for en liten stund siden om presten. Og du sa det kunne bli ubehaglig. Joda, du hadde rett. Han bare drev og lekte med meg. Glad for at det finnes mennesker som er smarte og snille som deg, NHD. 0 Siter
Gjest Neria Skrevet 11. januar 2012 Skrevet 11. januar 2012 Hehe ja man må være ganske smart for å bli psykiater. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Hehe ja man må være ganske smart for å bli psykiater. Det tror jeg også 0 Siter
cathlin Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Det tror jeg også Hoho. Ja, spesielt nhd er nok smartes og flinkest og bestes i hele hele verden! Han blir nok dessuten gud når han dør. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Hoho. Ja, spesielt nhd er nok smartes og flinkest og bestes i hele hele verden! Han blir nok dessuten gud når han dør. Må jeg vente så lenge? 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Må jeg vente så lenge? Du må nok vente lenger enn det;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Må jeg vente så lenge? Fader nhd Du som er på psykiatriforum La ditt navn holdes hellig La ditt rike komme La din vilje skje På jorden som i himmelen Gi oss i dag vår daglige medisin Forlat oss vår skyld Som vi òg forlater våre skyldnere Led oss ikke inn i trøndelag Men frels oss fra det onde For levanger er ditt Og pskyiatrien og terapien i evighet Amen. 0 Siter
Gjest lolololol Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Fader nhd Du som er på psykiatriforum La ditt navn holdes hellig La ditt rike komme La din vilje skje På jorden som i himmelen Gi oss i dag vår daglige medisin Forlat oss vår skyld Som vi òg forlater våre skyldnere Led oss ikke inn i trøndelag Men frels oss fra det onde For levanger er ditt Og pskyiatrien og terapien i evighet Amen. LOL 0 Siter
frosken Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Fader nhd Du som er på psykiatriforum La ditt navn holdes hellig La ditt rike komme La din vilje skje På jorden som i himmelen Gi oss i dag vår daglige medisin Forlat oss vår skyld Som vi òg forlater våre skyldnere Led oss ikke inn i trøndelag Men frels oss fra det onde For levanger er ditt Og pskyiatrien og terapien i evighet Amen. *flirer godt* 0 Siter
Gjest hahahahahahaha Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Fader nhd Du som er på psykiatriforum La ditt navn holdes hellig La ditt rike komme La din vilje skje På jorden som i himmelen Gi oss i dag vår daglige medisin Forlat oss vår skyld Som vi òg forlater våre skyldnere Led oss ikke inn i trøndelag Men frels oss fra det onde For levanger er ditt Og pskyiatrien og terapien i evighet Amen. Beste innlegget (tror forresten jeg vet hvem du er, akkkkurat samme humoren) 0 Siter
Gjest hahahahahahaha Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Beste innlegget (tror forresten jeg vet hvem du er, akkkkurat samme humoren) Tipper NHD kommer til å printe dette og henge på korketavla på kontoret 0 Siter
XbellaX Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Fader nhd Du som er på psykiatriforum La ditt navn holdes hellig La ditt rike komme La din vilje skje På jorden som i himmelen Gi oss i dag vår daglige medisin Forlat oss vår skyld Som vi òg forlater våre skyldnere Led oss ikke inn i trøndelag Men frels oss fra det onde For levanger er ditt Og pskyiatrien og terapien i evighet Amen. Hehehehe, du er bare nydelig cath :-) 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Fader nhd Du som er på psykiatriforum La ditt navn holdes hellig La ditt rike komme La din vilje skje På jorden som i himmelen Gi oss i dag vår daglige medisin Forlat oss vår skyld Som vi òg forlater våre skyldnere Led oss ikke inn i trøndelag Men frels oss fra det onde For levanger er ditt Og pskyiatrien og terapien i evighet Amen. Hahaha, du er fantastisk, cathlin 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Fader nhd Du som er på psykiatriforum La ditt navn holdes hellig La ditt rike komme La din vilje skje På jorden som i himmelen Gi oss i dag vår daglige medisin Forlat oss vår skyld Som vi òg forlater våre skyldnere Led oss ikke inn i trøndelag Men frels oss fra det onde For levanger er ditt Og pskyiatrien og terapien i evighet Amen. *Gapskratter* 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Fader nhd Du som er på psykiatriforum La ditt navn holdes hellig La ditt rike komme La din vilje skje På jorden som i himmelen Gi oss i dag vår daglige medisin Forlat oss vår skyld Som vi òg forlater våre skyldnere Led oss ikke inn i trøndelag Men frels oss fra det onde For levanger er ditt Og pskyiatrien og terapien i evighet Amen. Ha ha, ler så jeg griner her. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Fader nhd Du som er på psykiatriforum La ditt navn holdes hellig La ditt rike komme La din vilje skje På jorden som i himmelen Gi oss i dag vår daglige medisin Forlat oss vår skyld Som vi òg forlater våre skyldnere Led oss ikke inn i trøndelag Men frels oss fra det onde For levanger er ditt Og pskyiatrien og terapien i evighet Amen. Cathlin, jeg ser til deg i nåde :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Beste innlegget (tror forresten jeg vet hvem du er, akkkkurat samme humoren) Hvis jeg er hun pene og utrolig greie du kjenner, så er det nok meg, ja. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Hoho. Ja, spesielt nhd er nok smartes og flinkest og bestes i hele hele verden! Han blir nok dessuten gud når han dør. Hm. Jeg har aldri trodd på gud, og kommer aldri til å gjøre det 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Fader nhd Du som er på psykiatriforum La ditt navn holdes hellig La ditt rike komme La din vilje skje På jorden som i himmelen Gi oss i dag vår daglige medisin Forlat oss vår skyld Som vi òg forlater våre skyldnere Led oss ikke inn i trøndelag Men frels oss fra det onde For levanger er ditt Og pskyiatrien og terapien i evighet Amen. hahaha ) Du er morsom du, cath 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.