Gå til innhold

lymfosyt suflat?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har gradvis fått et utslett i ansiktet som er røde flekker. Det er nå på begge sider ved ørene. Det blir stadig større og større. Jeg har vært hos lege og hudlege. Det var visst noe som het lymfosyt suflat eller noe sånt. Det er annsamling av hvite blodlegemer. De tok masse blodprøver for å sjekke om det var blod kreft ++. De fant ikke noe galt bortsett fra noe høye leververdier, noe som sikkert stammer fra 12 år med smertestillende (ibux) da jeg også har wihplash. De har ingen tips, ingen behandlingsmetoder. Vet dere om noe som kanskje kunne hjelpe. Utslettet er til tider mer hissig en andre tider. Når det er som værst klør det litt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37472-lymfosyt-suflat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...