Gjest Matariki Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Mener å ha lest om det før her, men må spør. Hvorfor må man betale seroquel depot selv? Betalte 918 kr jeg nå, ble irritert og migrenen økte. Sint på min lege. Har ikke tatt depot før heller, er det forskjell? Tar de jeg har av quetiapin + depot seroquel jeg hentet nå så slutter jeg. Er bare for søvn uansett. Og der jeg var innlagt mente de jeg burde øke solian fra 300 mg til 400 til 600 mg, men legen sa jeg skulle bare fortsette som nå. Sa til han at det går bedre men svinger litt, har lurt på å prøve å øke til 400 mg i første omgang. Er det lurt? 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Er iallefall noe med at legen må sende inn noe når en skal ha depot. Ok. Og dere kan ikke vite om jeg skal øke, sorry Får bli som det er. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 For depotvarianten må legen søke Helfo for at du skal få refusjon. For søvn og så liten dose er det like bra med vanlig Seroquel. Helt idiotisk etter min mening. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 For depotvarianten må legen søke Helfo for at du skal få refusjon. For søvn og så liten dose er det like bra med vanlig Seroquel. Helt idiotisk etter min mening. Takk, enig. 0 Siter
serenity777 Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 Takk, enig. I slutten av året kan du samle sammen det du har kjøpt på hvit resept og søke refusjon, dersom det overskyter 1690 kroner. Det gjør jeg hvert år, ettersom jeg tar en dyr medisn jeg kun får på hvit resept. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 12. januar 2012 Skrevet 12. januar 2012 I slutten av året kan du samle sammen det du har kjøpt på hvit resept og søke refusjon, dersom det overskyter 1690 kroner. Det gjør jeg hvert år, ettersom jeg tar en dyr medisn jeg kun får på hvit resept. Tror ikke legen min forstår dette, han er ikke norsk. Gir opp at han skal styre dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.