Gå til innhold

fettsuging.

Anbefalte innlegg

Gjest optimisten

Er det slik at en egentlig bør være skikkelig slank for å få noe ut av fettsuging.?

Kan en som er overvektig ha nytte av det eller blir de mengdene av fett man kan fjerne så små at en ikke vil få noe ut av det. Når jeg har sett bilder av folk før og etter fettsuging har det ofte stått i liten skrift under at de på det nye billde hadde slanket seg masse kilo

Mitt problem er bare enkelt at jeg har for mye fett og litt for ujevn fettfordeling.. Har en sykdom som fører til at jeg ikke kan spise særlig mye proteiner. de bildene jeg har sett av folk med denne sykdommen bekrefter at kroppformen min er noe som følger med . Tynne bein og armer og "stor" mage.

Tror du jeg kunne ha nytte av liposuction?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37473-fettsuging/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Forste forutsetning er at fettet du onsker fjernet ligger under huden, og at det ikke dreier seg om innvollsfett. Hvis kroppsvekten ellers er noenlunde normal og sykdommen (som du ikke har fortalt hva er) ikke medforer at du har nedsatt almentilstand eller okt risiko, kan det hende at liposuction er OK for deg. Dette ma du ta opp direkte med kirurgen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37473-fettsuging/#findComment-144783
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...