Gjest spent på hva du tenker om saken Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10075402 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Jeg valgte ikke å skrive noe før den første rapporten kom. Da jeg ikke forventet noen runde nummer to, kommenterte jeg den første erklæringen her på DOL. Nå er det oppnevnt en ny gruppe. Jeg velger å ikke ha noen offentlig mening om dette før den neste rapporten foreligger. 0 Siter
Gjest Undrere_på Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Jeg valgte ikke å skrive noe før den første rapporten kom. Da jeg ikke forventet noen runde nummer to, kommenterte jeg den første erklæringen her på DOL. Nå er det oppnevnt en ny gruppe. Jeg velger å ikke ha noen offentlig mening om dette før den neste rapporten foreligger. Det støtter jeg deg i. Alt for mye fjerndiagnostisering blant enkelte innen psykiatrien. Etter min mening er dette mediakåthet og meningsfetisjme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.