pavilion Skrevet 23. oktober 2001 Skrevet 23. oktober 2001 Jeg har vært plaget, med bronkitt et par ganger de 2 siste årene. Jeg har vært sengeliggende den siste uken. Har vært hos legen og fått pencilin. Regner med å bli friskmeldt nå til uka. Det jeg lurer på er hva skal jeg gjøre for å unngå dette. Hva med å begynne i en jobb ute nå som det er så kaldt. Er selger av yrke og skal i neste uke har aktiviteter som innebærer at vi skal ha stand ute, og våre antrekke er dress og skjorte, er dette noe lurt når jeg akkurat har hatt bronkitt! 0 Siter
Wenke Lunde, Sykepleier Skrevet 23. oktober 2001 Skrevet 23. oktober 2001 Nei, dette høres absolutt ikke lurt ut. Det kan høres ut som om du har lett for å få bronkitt, siden du har hatt dette to ganger. For det er ikke bare forkjølelse du har hatt? I alle fall så høres antrekket tynt ut. Ta ulltrøye under, i alle fall. For å unngå å få bronkitt bør du holde deg unna ting som irriterer luftveiene dine, som fuktig, kald luft f eks. Røyking er helt tabu, selvsagt. Hvis du unngår disse to, skulle du klare deg relativt godt. Prøv å finne ut hva som irriterer luftveiene dine utenom det nevnte, og prøv å unngå dette.Men jeg kan ikke garantere at du slipper unna, bare håpe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.