Gondor Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Min psykiater skrev det ut med en gang selv om jeg aldri har stått på noe AD tidligere. Han skrev senere ut cipralex og nå har jeg det fint. Lurer på om jeg egentlig har noen lidelse for å si det sånn. I følge lovverket, gjør han noe ulovlig eller gir han totalt f. og skriver tull i journalen? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. januar 2012 Skrevet 13. januar 2012 Hva tror du er viktigst for pasienten og billigst for samfunnet? Har det noen sammenheng med at pasienten blir raskt frisk, trenger mindre behandling og evt kommer tilbake i lønnet arbeid og betaler skatt? 0 Siter
Gondor Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Skrevet 13. januar 2012 Hva tror du er viktigst for pasienten og billigst for samfunnet? Har det noen sammenheng med at pasienten blir raskt frisk, trenger mindre behandling og evt kommer tilbake i lønnet arbeid og betaler skatt? Heia dere psykiatere som tør! Selvfølgelig er det viktigste at vi blir friske. Og når man er frisk nok klør det i fingrene på en til å yte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.