Gjest Matariki Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 Kan jeg ta 100 mg seroquel selv om legen sa jeg skulle ta 50 mg? Er så urolig om kvelden når jeg legge meg, vet ikke om det er bivirkninger av solian. Dør vel ikke av å ta 100 mg? Er vel ikke noen interaksjoner på disse? Skal ta vival og å se om det roer meg noen hakk. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 Har ekkel følelse i magen, slik at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Så ekkel den følelsen, som jeg ikke hører til noen plass. Lengte følelse. Må vel kunne døyve dette? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 Hvis det hadde vært noe du gjorde en sjelden gang, hadde det vært totalt uproblematisk. Men du spør svært ofte om avvik i medisindoseringen. Det er ikke bra. Du bær snakke med psykiateren din. Få vurdert medisineringen inkl doser. Deretter må du holde deg til den avtalte dosen. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 Hvis det hadde vært noe du gjorde en sjelden gang, hadde det vært totalt uproblematisk. Men du spør svært ofte om avvik i medisindoseringen. Det er ikke bra. Du bær snakke med psykiateren din. Få vurdert medisineringen inkl doser. Deretter må du holde deg til den avtalte dosen. Forstod ikke helt hva du mente, har holdt meg til det legen sa. Vil holde meg til avtalt dose og, men har ingen å avtale med. Ikke psykiater. Så jeg styrer det selv, må jo det. Derfor jeg spør her. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 Forstod ikke helt hva du mente, har holdt meg til det legen sa. Vil holde meg til avtalt dose og, men har ingen å avtale med. Ikke psykiater. Så jeg styrer det selv, må jo det. Derfor jeg spør her. For enkelttilfeller er det ikke noe problem å ta 100 mg i stedet for 50. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 14. januar 2012 Skrevet 14. januar 2012 For enkelttilfeller er det ikke noe problem å ta 100 mg i stedet for 50. Takk. Har lyst å ta 100 mg fast. Forstår ikke hva som gjør det, men om nettene er jeg i "andre virkeligheter", vil bare sove. Det er skremmende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.