Gjest Emma Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Heisann! Jeg trener 5 ganger i uken håndball og fotball, og en håndball trening for en stund siden så fikk jeg plutselig skikkelig vondt i ryggen. Det er høgre side nede i ryggen, tror det er med korsryggen. Å hver gang jeg er på håndball trening og bøyer meg så får jeg vondt. Jeg blir på en måte litt stiv i ryggen og det gjør vondt å gå. Vet du hva dette skyldes? Jeg hadde skikkelig vondt i ryggen idag på håndball trening senere når jeg gjikk på fotball trening så ble det verre. Håper jeg får svar mvh Emma:) BTW: VETT IKKJE OM EG SENDER RETT NO:) 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Du har nok fått en kink i ryggen. Det er ikke farlig, men det gjør vondt å det kan ta litt tid før du blir bra igjen. Vær i bevegelse og ikke bli redd for å bruke ryggen. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Eller du har for stramme muskler i rumpa. Prøv å sitte på en tennisball/golfball og se om det hjelper. ;0) (NOE fartstid innen den bransjen der ja...) :0/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.