Gjest meibi Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Vil du anbefale meg en nettside hvor man kan få god og pålitelig informasjon om personlighetsforstyrrelser? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Generelt. Jeg googler det jeg ønsker svar på. Google har vanligvis en fin prioritering ved at de beste sidene kommer først. Tross dette tar jeg selv også en kvelitetssjekk ved å se på utgiveren. Er dette et anerkjent universitet i Vesten, eller en offisiell, nasjonal side, er det vanligvis et kvalitetstegn. Denne siden fra Norsk Helseinformatikk er et eksempel på noe jeg går god for. Å gå god for betyr ikke at jeg nødvendigvis er enig i enhver detalj som beskrives. http://nhi.no/sykdommer/psykisk-helse/diverse/personlighetsforstyrrelser-3087.html 0 Siter
lealaus Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Helsebiblioteket.no er også et bra utgangspunkt. De har anerkjente kilder, og de kan vise ting google ikke kan 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.