Gjest Psyk av alt Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Jeg har følt meg så utrolig dårlig form hele uka, det har føltes som om jeg har sement i kroppen, orker nesten ingenting. Jeg har tenkt at det muligens har vært en ny depresjon på veg (eller allerede i ) pluss abstinenser fordi jeg holder på å slutte med AD. Men! I dag er jeg kvalm og gikk og tok tempen, 37.8 med to paracet innabords. Jeg ble så glad!! Psykt, vettu Men allikevel veldig forståelig. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Hehe, 37,8 er vel ikke akkuat feber å snakke om. Men nyt feberen din, du, og god bedring(?). 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Hehe, 37,8 er vel ikke akkuat feber å snakke om. Men nyt feberen din, du, og god bedring(?). Hun mener sikkert at det er bedre å være fysisk syk som dette enn at det er en mulig depresjon på vei 0 Siter
Gjest ffgg Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Hehe, 37,8 er vel ikke akkuat feber å snakke om. Men nyt feberen din, du, og god bedring(?). Med to paracet som har satt ned feberen en del, så er jo tempen egentlig mye høyere. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Hehe, 37,8 er vel ikke akkuat feber å snakke om. Men nyt feberen din, du, og god bedring(?). Med Paracet så er feberen høyere. Krøpet opp til 38 nå. Pluss ryggverk. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Hun mener sikkert at det er bedre å være fysisk syk som dette enn at det er en mulig depresjon på vei Det er akkurat hva jeg mener Jeg ble så glad at jeg snudde meg rundt og gjorde alt jeg skal gjøre i dag pluss alt jeg skulle ordnet i morgen. Nå når jeg har kommet hjem er jeg verre enn nåe jeg dro, men still happy! Jeg brygger på noe uten tvil, og det er ikke psykisk sykdom. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Med Paracet så er feberen høyere. Krøpet opp til 38 nå. Pluss ryggverk. Ok, antar det er som ambrose antyder at fysiske plager tross alt er bedre enn psykiske. Uansett - god bedring - vedr. begge deler. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Ok, antar det er som ambrose antyder at fysiske plager tross alt er bedre enn psykiske. Uansett - god bedring - vedr. begge deler. Tusen takk! 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Hehe, 37,8 er vel ikke akkuat feber å snakke om. Men nyt feberen din, du, og god bedring(?). Feber på 37,8 er ikke så mye, men det er likevel nok til å fortelle at det er noe fysisk galt. Jeg forstår godt at "psyk av alt" er glad for at det ikke er en ny depresjon på veg. Det er stort sett enklere å bli kvitt en influensa enn det er å bli kvitt depresjonen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Feber på 37,8 er ikke så mye, men det er likevel nok til å fortelle at det er noe fysisk galt. Jeg forstår godt at "psyk av alt" er glad for at det ikke er en ny depresjon på veg. Det er stort sett enklere å bli kvitt en influensa enn det er å bli kvitt depresjonen. ''Jeg forstår godt at "psyk av alt" er glad for at det ikke er en ny depresjon på veg.'' Det skjønner jeg. Det fine med forkjølelsesplager er dessuten at de stort sett bestandig er over på en uke eller to. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Feber på 37,8 er ikke så mye, men det er likevel nok til å fortelle at det er noe fysisk galt. Jeg forstår godt at "psyk av alt" er glad for at det ikke er en ny depresjon på veg. Det er stort sett enklere å bli kvitt en influensa enn det er å bli kvitt depresjonen. Hei, ja veldig mye enklere å bli kvitt. Og man vet omtrent hvor lang tid det tar før man er frisk igjen. Det ligner veldig på når man er syk med influensa, depresjon altså. Pluss den psykiske smerten. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Det er akkurat hva jeg mener Jeg ble så glad at jeg snudde meg rundt og gjorde alt jeg skal gjøre i dag pluss alt jeg skulle ordnet i morgen. Nå når jeg har kommet hjem er jeg verre enn nåe jeg dro, men still happy! Jeg brygger på noe uten tvil, og det er ikke psykisk sykdom. :-)) God bedring ) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 :-)) God bedring ) Tusen takk, stigende feber her. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 20. januar 2012 Skrevet 20. januar 2012 Tusen takk, stigende feber her. Pst. Det er herlig å lese hvordan du tar det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.