Gå til innhold

Ulyd på trommel (vaskemaskin)


Gjest noen råd på lur?

Anbefalte innlegg

Gjest noen råd på lur?

Hei. Har oppdaget at det er ulyd på når trommelen på vaskemaskinen min vasker.. Er det noen som vet hvordan dette kan fixes??

Det har vel kommet noe inn under trommelen :-(

Vasker klær tross denne ulyden, må liksom det når vi er fem i familien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vask mer før dere har hatt reparatør!!! Vi fikk en gang en bh-spile (*plystrer uskyldig*) i vaskemaskina og fra AEG fikk vi beskjed om at de aldri hadde sett en maskin som var så ødelagt som vår en en bh-spile... *host*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Ikke vask mer før dere har hatt reparatør!!! Vi fikk en gang en bh-spile (*plystrer uskyldig*) i vaskemaskina og fra AEG fikk vi beskjed om at de aldri hadde sett en maskin som var så ødelagt som vår en en bh-spile... *host*

En bh-spile kan gjøre ganske stor skade på en vaskemaskin ja - kjenner til det.

Men det kan også en 5-krone som har satt seg fast i filteret. Det ble også en dyr erfaring. Dette er lenge siden, og om jeg ikke husker feil kostet det nesten 1000-lappen for å fjerne den 5-krone som satt i filteret. Det kunne jeg med letthet ha fjernet selv, om jeg hadde visst det. Nå sjekkes filteret i maskina jevnlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen råd på lur?

Ikke vask mer før dere har hatt reparatør!!! Vi fikk en gang en bh-spile (*plystrer uskyldig*) i vaskemaskina og fra AEG fikk vi beskjed om at de aldri hadde sett en maskin som var så ødelagt som vår en en bh-spile... *host*

Vasker ikke bh `er i maskinen, men det kan selvfølgelig være noe annet.. Sikkert lurt å få en reperatør til å se på den..

Takk for svar både til deg og annelovinda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ha kommet noe inn noe sted som ikke skal være der, penger, skruer og andre ting.

Men det kan også være lageret som trommelen er opplageret i. Da får du en gnagende lyd, hver gang trommelen går rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen råd på lur?

Det kan ha kommet noe inn noe sted som ikke skal være der, penger, skruer og andre ting.

Men det kan også være lageret som trommelen er opplageret i. Da får du en gnagende lyd, hver gang trommelen går rundt.

Takk for svar!! Ja det er en ganagende lyd hver gang trommelen går rundt så kanskje det er lageret. Så god du er :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar!! Ja det er en ganagende lyd hver gang trommelen går rundt så kanskje det er lageret. Så god du er :-)

Da er det nok lageret, det høres slik ut.

Jeg skiftet på vår for ca ett år siden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen råd på lur?

Da er det nok lageret, det høres slik ut.

Jeg skiftet på vår for ca ett år siden:-)

Nå spør jeg kanskje veldig dumt, men å skifte lager er noe reperatør må gjøre?

Har en ganske hendig mann, men han er langt i fra ekspert på vaskemaskiner ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spør jeg kanskje veldig dumt, men å skifte lager er noe reperatør må gjøre?

Har en ganske hendig mann, men han er langt i fra ekspert på vaskemaskiner ;-)

Jeg er heller ingen vaskemaskinreperatør, men er ganske handy. Spørs litt hvor mye han kan, men er han litt handy så vil jeg tro at han klarer å ta ut trommelen. Selve lagrene kan være litt verre, fordi det skal til litt knep for å løsne dem. Men det kan de jo gjøre på ett vaskemaskinverksted for han i tilfelle han ikke klarer det selv. Da har dere i ale fall spart en god del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...