marlenexxx27 Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Emosjonelt ustabile menn med tendens til å være svært urolige og sinte, som går rundt og virker oppjaga og litt manisk (i dagesvis/ukesvis), hva slags medisin kan hjelpe dem? 0 Siter
Gjest barrrelurer Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Bare lurer: Er du behandler selv, eller har du bare et slitsomt forhold? På bakgrunn av spørsmålene du stiller med jevne mellomrom.... 0 Siter
marlenexxx27 Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Skrevet 23. januar 2012 Bare lurer: Er du behandler selv, eller har du bare et slitsomt forhold? På bakgrunn av spørsmålene du stiller med jevne mellomrom.... Jeg har lurt lenge på når noen skulle stille meg det spørsmålet, hyggelig at det endelig skjer! Dessverre har jeg ikke lyst å svare. 0 Siter
Gjest barrrelurer Skrevet 23. januar 2012 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har lurt lenge på når noen skulle stille meg det spørsmålet, hyggelig at det endelig skjer! Dessverre har jeg ikke lyst å svare. Ok. Du hadde vel visst svaret på dine egne spørsmål om du var profesjonell, så da tipper jeg det siste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.