Roheidi Skrevet 24. oktober 2001 Skrevet 24. oktober 2001 Jeg har store hormonforstyrrelser grunnet lavt stoffskifte og søvnapne.Dette resulterer bl.a i at jeg har fått sterk hårvekst på haken,og i partier under.Dette er omtrent blitt skjegg...skikkelig hardt og ekkelt.MÅ få fjernet dette da dette virkelig plager meg og byr på problemer. Kan jeg få dekket fjerning av dette?Behandling for å få det vekk for alltid er veldig dyrt!Vet at jeg kanskje kan få dekket noe,men kan en få dekket mer når det er grunnet sykdom? Hvor mye kan man i såfall få dekket? Er det muligheter for folk med lavt stoffskifte og søvnapne å få dekket trening ved treningsstudio da dette vil øke livskvaliteten? 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 24. oktober 2001 Skrevet 24. oktober 2001 Kvinner kan få delvis dekking av utgifter til elektrolysebehandling for å fjerne sjenerende hårvekst i ansiktet. Jeg tviler nok på at man kan få dekket utgiftene til treningsstudio (jeg kan ikke finne noen hjemmel i alle fall). Det skader selvsagt ikke å søke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.