Gå til innhold

Til alle sammen


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

Det blir så mange navn å nevne, derfor alle sammen:)

Takk for hjelpen dere gir meg med å forstå verden, menneskene, shopping, meg selv, Og samtidig takk for at dere har hjulpet med til bedre perspektiver på ting, jeg er glimrende på tunnelsyn, og tenke, perspektiv, har jeg måttet lære. samtidig kan jeg være nådeløs og brutal uten alltid å forstå det, alltid si det jeg mener uten pynte på det. Derfor har dere her inne hjulpet meg mer enn dere aner. Det betyr ikke at jeg får til alt, men at jeg bedre blir i stand til å tenke hvordan andre opplever og føler og tenker.

Da jeg sa til min mann at jeg liker å ha sex når jeg vil og ikke av plikt eller for å være snill. for så å brekke meg etter på, ble han veldig lei seg, jeg skjønte ikke hva som skjedde, men jeg sa da dette, "ble du lei deg?" han sa "ja", jeg sa, "Jeg mente ikke at det er noe feil med deg, det er meg...", men ordene gikk ikke inn, og min glade mann så tung og sorgfull ut, og da tenkte jeg "Å hvorfor kan jeg ikke lære meg å si ting mer skånsomt xxzz//:( " Så dere hører hvordan jeg oppfører meg til tider, men jeg skal finne en løsning på dette, kanskje jeg nå som han ikke er lei seg må be om unnskyldning? Jeg er jo så glad i han, han er så et fint menneske. Jeg er en klossmajor muntlig :(

Det er ikke så lett for min mann å skjønne alt, eller for min psykiater som nå er i India å kunne hjelpe, dessuten er det for mye jeg har lurer på. Det med shoopingen i går, at jeg var sur fordi jeg ikke oppfylte mine egne forventinger, var umulig for min mann å skjønne, han var strålende fornøyd med at jeg ikke handler impulskjøp. Men følelsen av annerledeshet irriterte meg, og jeg fikk ikke den forståelsen av min mann (forståelig), men her inne av en del :)

Det er fint som noen av dere skrev/sa, og bedre egentlig å "elske noen, enn å bli elsket", Selv om jeg ikke svarer på alt i alle tråder, så tar jeg inn mye av kunnskapen dere formidler i disse spaltene. Det er goså mye jeg rett og slett ikke kan noe om.

Noen andre forum jeg er innom er mer sånn når jeg trenger svar på en beregning jeg ikke får til eller noen molekylstrukturer jeg lurer på virkning av, jeg blir ikke venner med noen på de forumene, jeg bare spør med mnd mellomrom, og man blir ikke kjent som her.

Så takk til dere alle sammen og ha en fin dag :)

Jeg begynner også å skjønne at ikke alle kan være interessert i det samme som meg, for dener vanskelig for meg å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lyst til å takke deg også for at du deler din "annerledeshet" med oss andre på dol. Tror det er mange av oss som synes vi lærer noe vesentlig om hvordan andre kan oppleve tilværelsen gjennom å lese dine innlegg. Jeg synes dine innlegg minner oss på at selv om svært mye er felles for alle mennesker, så kan enkelte ting være overraskende forskjellig også. Dine innlegg gir grunnlag for økt forståelse av menneskers forskjellighet.

Jeg merker at jeg har en dyp respekt for deg som menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart det, du er klok og ser ting på din måte. Lærerikt :)

Hei!

det er hyggelig å tenke på :)

For ikke gjennomsnitlig inni hodet, bare i speilet :)

Vil være som andre bare og er litt av en original (min manns ord)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

det er hyggelig å tenke på :)

For ikke gjennomsnitlig inni hodet, bare i speilet :)

Vil være som andre bare og er litt av en original (min manns ord)

Er jo bra å være en original. Det er vi vel alle til en viss grad. Bedre å være en orginal enn en kopi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bra å være en original. Det er vi vel alle til en viss grad. Bedre å være en orginal enn en kopi :)

Hei!

Ja det er vel ikke mange flere enn Dolly som er kopi :)

Men selv om mennesker ikke er kloninger, så er de så like i meninger at de føles sånn :)

Min psykiater = min mann

feks og mye annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja det er vel ikke mange flere enn Dolly som er kopi :)

Men selv om mennesker ikke er kloninger, så er de så like i meninger at de føles sånn :)

Min psykiater = min mann

feks og mye annet :)

''Men selv om mennesker ikke er kloninger, så er de så like i meninger at de føles sånn :)''

Er med på den ja. Ser for meg en haug med hammere som går bortover, innspiret av pink fl.oyd's "the wall"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men selv om mennesker ikke er kloninger, så er de så like i meninger at de føles sånn :)''

Er med på den ja. Ser for meg en haug med hammere som går bortover, innspiret av pink fl.oyd's "the wall"

Hei!

:)

Har aldri hørt den musikken, men vet de er en musikkgruppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Enig med Frosken under her, som uttrykker det jeg tenker.

Du skriver godt og har lært meg mye om asperger og det å å tenke annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Frosken under her, som uttrykker det jeg tenker.

Du skriver godt og har lært meg mye om asperger og det å å tenke annerledes.

Hei!

:) det er bra.

og jeg har fått ut all min tvil og lært at min psykiater er like fornøyd og glad i meg selv om jeg ikke blir kvitt asperger syndrom.

Jeg føler meg verdsatt og det er en fin følelse å ha inni seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, smaken er som baken :)

Hei!

ja og nå skal jeg gå å lese et hefte :)

Om marint plankton og havstrømmer, jeg er så glad ved tanken :)

ha en fin helg, min kropp kribler det i, for jeg er begeistret for diatomeer for tiden. Og min mann er ikke hjemme så jeg kan gjøre hva jeg vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

ja og nå skal jeg gå å lese et hefte :)

Om marint plankton og havstrømmer, jeg er så glad ved tanken :)

ha en fin helg, min kropp kribler det i, for jeg er begeistret for diatomeer for tiden. Og min mann er ikke hjemme så jeg kan gjøre hva jeg vil :)

Ha ei god helg Madelenemie :) Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ei god helg Madelenemie :) Kos deg!

Hei!

Takk :)

Jeg skal lese om havstrømmer og alger til Grand prix, da skal jeg irritere meg over at Plumbo kanskje vinner :)

Så ser jeg innom her senere, for min mann er ikke hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...