Gå til innhold

Beklager til alle, spesielt til mor


Gjest duken

Anbefalte innlegg

Jeg føler bare for å forklare meg litt bedre rundt sammenligningen mellom en mor her og ABB, og beklage.

Av og til kan jeg uttrykke meg veldig dumt. Jeg mente selvfølgelig ikke at denne moren var lik ABB! Men jeg tenkte bare på selve prinsippet i å drepe for noe/noen en elsker.

ABB er en forstyrret mann med syke ideer og tanker. Han påstår at han drepte disse menneskene som et ledd i å "redde" Norge, et land som han påstår at han "elsker".

Jeg beklager på det sterkeste at jeg skrev det jeg gjorde. Jeg tenkte meg rett og slett ikke om før jeg skrev, og det var aldri meninga å sammenligne denne moren med ABB. Kun "prinsippet" i tankegangen; nemlig å være villig til å drepe for noe/noen en elsker.

Unnskyld, mor! (Jeg husker ikke hva nicket til denne moren var).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Hun brukte ikke sitt eget nick, men underskrev med "Skremmende".

Det er greit at du beklager til henne, men det er ikke nødvendig overfor oss andre. Jeg skjønner hva du mente, selv om formuleringen din ble litt uheldig. Hvis du vil beklage direkte til vedkommende også (ikke sikkert hun leser her), så finner du igjen tråden på Psykforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun brukte ikke sitt eget nick, men underskrev med "Skremmende".

Det er greit at du beklager til henne, men det er ikke nødvendig overfor oss andre. Jeg skjønner hva du mente, selv om formuleringen din ble litt uheldig. Hvis du vil beklage direkte til vedkommende også (ikke sikkert hun leser her), så finner du igjen tråden på Psykforum.

Ok, takk for info. Skal leite etter den på psyk. forumet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...