Gå til innhold

FU:Din forventning til service

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forventer absolutt ingenting utover det at de er i stand til å ta i mot penger og gi tilbake riktig beløp fordi kassaapparatet regner ut beløpet. Jeg forventer ikke at de er i stand til å trekke en wienerpølse på en skikkelig måte. Definitivt ikke at de er i stand til å skifte en lyspære.

Det skal altså ikke så mye til for å overraske meg positivt når jeg er på bensinstasjonen. Men det skjer nesten aldri.

Annonse

Gjør de ansatte på bensinstasjonene noe av det der da!? Jeg forventer ikke hjelp til sånt, men jeg forventer at de vet hva slags lyspære jeg skal ha om jeg kommer inn og sier hva slags bil jeg har og at den ene parklyspæra foran er gåen, eller at jeg trenger en vindusvisker og hvilken av de viskerne de har som passer til min bil (eller passer alle?), hvilken olje jeg bør bruke osv.

Gjest luftslott

Vel... da jeg begynte å jobbe på bensinstasjon selv forventet jeg å få lære alle de tingene, fordi det er ting jeg synes man bør kunne som bensinstasjonansatt. Etter tre måneder slutta jeg å spørre etter sånn opplæring. Det er stor forskjell mellom det man blir opplært til og det kundene forventer( og forsåvidt det jeg selv forventet). Jeg stekte boller, smurte baguetter, stekte burgere og grillet pølser, rydda, vaska og fylte på kaffemaskiner og smilte til kunder. Jeg lærte ingenting bilrelatert bortsett fra det jeg lærte meg selv ved å lese på de forskjellige flaskene med motorolje/frostvæske vi solgte. Jeg følte vi drev en kiosk, ikke en bensinstasjon.

Annonse

Vel... da jeg begynte å jobbe på bensinstasjon selv forventet jeg å få lære alle de tingene, fordi det er ting jeg synes man bør kunne som bensinstasjonansatt. Etter tre måneder slutta jeg å spørre etter sånn opplæring. Det er stor forskjell mellom det man blir opplært til og det kundene forventer( og forsåvidt det jeg selv forventet). Jeg stekte boller, smurte baguetter, stekte burgere og grillet pølser, rydda, vaska og fylte på kaffemaskiner og smilte til kunder. Jeg lærte ingenting bilrelatert bortsett fra det jeg lærte meg selv ved å lese på de forskjellige flaskene med motorolje/frostvæske vi solgte. Jeg følte vi drev en kiosk, ikke en bensinstasjon.

Det skjønner jeg. Det er vanskelig å skifte lyspærer på nye biler.

Jeg synes de bør kunne alt det du nevner, men jeg tviler vel i grunnen på at de kan noen av delene. Jeg har ingen forventninger i det hele tatt når det kommer til bensinstasjonservice, dessverre.

''Jeg synes de bør kunne alt det du nevner, men jeg tviler vel i grunnen på at de kan noen av delene. Jeg har ingen forventninger i det hele tatt når det kommer til bensinstasjonservice, dessverre.''

Enig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...