Gå til innhold

FU:Din forventning til service

Anbefalte innlegg

Forventning og ønske er to forskjellige ting. Før forventet en nok dette - nå vet jeg at dette ikke er det de driver med på bensinstasjoner ;-)

''nå vet jeg at dette ikke er det de driver med på bensinstasjoner ;-)''

Husker en gammel radiosketsj med Lystad-Mjøen, der en kommer til bensinstasjonen, og de har alt mulig av varer etc, men han får ikke kjøot bensin. Han i kassa sier: "Vi er bare 'stasjon' vi nå, vi har tatt bort 'bensin' fra skiltet"

Da var det en vits ...-)

Fortsetter under...

Forventer ikke noe av dette av de som jobber på en bensinstasjon - dessverre. Men i 'gode gamle dager' kunne nok folk forvente dette

''Men i 'gode gamle dager' kunne nok folk forvente dette''

I riktig gamle dager, da jeg var liten, husker jeg at faren min bare suste opp foran bensinpumpa, sveivet ned vinduet og sa "super, takk". Og så tanket en bensinstasjonansattt i kjeledress opp bilen og tok i mot betaling gjennom ruta :-)

''Men i 'gode gamle dager' kunne nok folk forvente dette''

I riktig gamle dager, da jeg var liten, husker jeg at faren min bare suste opp foran bensinpumpa, sveivet ned vinduet og sa "super, takk". Og så tanket en bensinstasjonansattt i kjeledress opp bilen og tok i mot betaling gjennom ruta :-)

Det er ikke så mange år siden man kunne gjøre det på stasjonen på Ruseløkka altså.

Annonse

Husker en gammel radiosketsj med Lystad-Mjøen, der en kommer til bensinstasjonen, og de har alt mulig av varer etc, men han får ikke kjøot bensin. Han i kassa sier: "Vi er bare 'stasjon' vi nå, vi har tatt bort 'bensin' fra skiltet"

Da var det en vits ...-)

Ja, den husker jeg også. De var forbløffende forutseende med den sketsjen, altså.

Gjest Elextra

Da var det en vits ...-)

Du husker vel Marianne Krogness som Shell-dama? "Ekstraservice - det er Shell, det!". Utrolig bra reklame som huskes mer enn ti år etter.

Nå ser det ut til at de skal blåse liv i dette, mot frivillig betaling, høres pussig ut:

http://www.kampanje.com/markedsforing/article5640238.ece

Nå forventer jeg egentlig ingenting.

De ser spørrende på en når jeg spør om de har vindusvisker i den og den str. De har faktisk henvist meg til Biltema ..

Olje har de ikke peiling på..

i gamle dager, da jeg var ung, _da_ var det andre boller.

En bensinstasjon var faktisk en bensinstasjon-som oftest med service..ordentlig service..

Annonse

Du husker vel Marianne Krogness som Shell-dama? "Ekstraservice - det er Shell, det!". Utrolig bra reklame som huskes mer enn ti år etter.

Nå ser det ut til at de skal blåse liv i dette, mot frivillig betaling, høres pussig ut:

http://www.kampanje.com/markedsforing/article5640238.ece

Men jeg hadde gladelig betalt 10 kroner for å få fylt på bensin og spylervæske! :-)

Gjest ping_pong_lørdag.

Jeg forventer ikke at de skal kunne så mye annet enn å selge varene. Men jeg forventer at de har kunnskap om varene de selger.

Når jeg står der med bilen min og vil ha nye vindusviskere, forventer jeg at de kan hjelpe meg med å finne den rette viskeren til bilen min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...