Gå til innhold

Hvem vinner MGP-finalen i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Huff, tragiske greier. Det sitter alt for mange tenåringsjenter der ute som tror det er en skjønnhetskonkuranse.

Vi skal da være glade for at det ikke ble Plumbo eller den country-saken... Synes den var helt ok den som vant jeg - og den kommer sannsynligvis til å sanke mange østeuropeiske stemmer...

Annonse

Vi skal da være glade for at det ikke ble Plumbo eller den country-saken... Synes den var helt ok den som vant jeg - og den kommer sannsynligvis til å sanke mange østeuropeiske stemmer...

Grunnen til at han som vant er fordi for mange 14-åringer har mobiltelefon.

Gjest annlovinda

Jeg er enig i at den kan minne om en Disney-sang, men alikevel den eneste som er vakkert å høre på.

Jeg så kun på superfinalen (om det var det den het). De foregående programmene har jeg ikke sett på, så har kun hørt låtene nå en gang i superfinalen.

Og enig, Nora var den enste som var fin.

Gjest Nickløsheletida

Ja, det hadde vært enda verre. Forstår meg ikke på det norske folk, men jeg begynner å bli vant til å ha en annen smak en flertallet:-) Haba haba i fjor var også forferdelig. Da ville jeg ha Helene Bøkle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...