Gå til innhold

Hver gang vi møtes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er fine programmer - så lenge de har valgt artistene med omhu :-)

Skrevet

Ja, det er fine programmer - så lenge de har valgt artistene med omhu :-)

Jeg er litt spent på hvordan det skal løses når det er Elviras tur til å hylles. Hun har vel....Hm. Er det en hit, eller en og en halv?:)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg er litt spent på hvordan det skal løses når det er Elviras tur til å hylles. Hun har vel....Hm. Er det en hit, eller en og en halv?:)

Tenkt det samme jeg også. Jeg kjenner kun til en låt fra henne.

Skrevet

Tenkt det samme jeg også. Jeg kjenner kun til en låt fra henne.

Ja, det var den om Egypt, et eller annet. Og så var hun vel med og sang på en av sangene til Bjørn Eidsvåg?

Skrevet

Jeg visste ikke engang hvem hun var før programmet.

Skrevet

Uffda... Kan bli pinlig. :(

Jeg hadde faktisk ikke hørt om henne i det hele tatt før...

Gjest Liker det
Skrevet

1,5 hit, men hun har en fin røst det skal hun ha. Men de kunne utmerket godt byttet henne ut med en annen mer "kjent". Men nydelig program synes jeg. Håper Eidsvåg er med neste runde :)

Gjest Ikke min smak nei
Skrevet

1,5 hit, men hun har en fin røst det skal hun ha. Men de kunne utmerket godt byttet henne ut med en annen mer "kjent". Men nydelig program synes jeg. Håper Eidsvåg er med neste runde :)

Å nei,ikke Eidsvåg!

Skrevet

Hun har faktisk gitt ut 4 album, så det er nok å velge i. Sant at hun ikke har så mange VG-liste hits men det betyr jo ikke at musikken er dårlig.

Flott program er det, lurer på hvem som tar Vinnis lonesome traveler:-)

Skrevet

Hun har faktisk gitt ut 4 album, så det er nok å velge i. Sant at hun ikke har så mange VG-liste hits men det betyr jo ikke at musikken er dårlig.

Flott program er det, lurer på hvem som tar Vinnis lonesome traveler:-)

Det er Halvdan Sivertsen med norsk tekst. Han sang litt av sangen på senkveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...